Bankai nemoka dirbti su socialiniais tinklais

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 21 d. penktadienis

Kompanijos, įskaitant bankinį sektorių, nežino, kaip dirbti su socialinių tinklų ir mobiliųjų taikomųjų programų auditorija. Tai patvirtina paskutinis tyrimas „The Economist Intelligence Unit“, 2012 metais atliktas kompanijos „Genesys“ užsakymu.

Tyrimų bendrovė „The Economist Intelligence Unit“ apklausė 798 vadovus iš įvairių šalių ir įvairių sektorių. Didžioji dalis (19 proc.) jų teikia finansines paslaugas.

Tyrimų rezultatai parodė, kad naujos realijos komunikacijų srityje sutrikdė nemažai gamintojų ir privertė susimąstyti apie gerokai lankstesnį ir kompleksiškesnį požiūrį į bendradarbiavimą su klientais. Be to, tyrimo autoriai teigia, kad dėl socialinių medijų prekės ženklo įvaizdžio kontrolė iš esmės perėjo į naudotojų rankas.

Kompanijos ir klientų santykiai jau nebėra monologas su nuotoliniu korporatyviniu dominavimu. Dėl socialinių medijų kuriamų itin glaudžių ryšių jie virsta interaktyviu dialogu, palaikomu mobiliaisiais įrenginiais. Visgi vadovų nuomonės skiriasi, kai kalbama apie kompanijų adaptavimąsi prie naujos komunikacijos situacijos.

 

Šaltinis: cnews.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Technologijos keičia lietuvių požiūrį į pinigų skolinimąsi

Lietuvos bankų klientai vis labiau pasitiki moderniomis technologijomis: jau kas trečiam yra patogu internetu sužinoti vartojimo paskolos sąlygas. skaityti »

Kodėl bankai klausia?

Pastaruoju metu viešumoje vis dažniau keliami klausimai, kokiais tikslais bankai prašo klientų užpildyti anketas, kuriose prašoma pateikti tam tikrus duomenis apie save. skaityti »

Siekdamas efektyvumo Lietuvos bankas veiklą sutelks Žirmūnuose

Siekdamas mažinti veiklos išlaidas, Lietuvos bankas iš Vilniaus centro persikels į sostinės Žirmūnų rajoną, kur ir šiandien dirba dalis banko padalinių, veikia pinigų saugykla bei klientų aptarnavimo kasos. skaityti »

„Globus“ tobulins pirkėjų aptarnavimą naudodama „Diebold Nixdorf“ technologijas

Europos mažmeninės prekybos lyderė „The Globus Group“ diegia jungtinės komercijos sprendimus. skaityti »

Finansinės drausmės kainai įvertinti – speciali skaičiuoklė internete

Siekdamas skatinti atsakingą skolinimąsi bei ugdyti visuomenę, „Citadele“ bankas pristatė elektroninę vartojimo kredito skaičiuoklę, kuri pagal asmens sąžiningai suvestus duomenis pateikia galimą gauti vartojimo kredito sumą, kredito palūkanų normą bei parodo asmens kredito reitingą. skaityti »

Kokios lietuviškos monetos pageidautumėte Jūs?

Lietuvos bankas kviečia susipažinti su Monetų kūrimo strategijos projektu ir išsakyti savo vertinimus bei pasiūlymus. skaityti »

Kolekcinės monetos skirtos nykstančioms arklių veislėms

Liepos 21 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 10 eurų ir 1,5 euro kolekcines monetas, skirtas lietuvių skalikui ir žemaitukui. skaityti »

Parduotuvėse mokėti grynaisiais pinigais lietuviams vis dar patogiau

Ketvirtadalis lietuvių už pirkinius prekybos centruose visuomet ar beveik visuomet atsiskaito grynaisiais, o tik dešimtadalis pirkėjų visuomet moka banko kortele. skaityti »

„Swift“ diegiamą „Blockchain“ technologiją testuoja 28 bankai

Dar 22 bankai prisijungė prie „Blockchain“ sistemos testavimo. skaityti »