„Bank of America“ – vienas iš pirmųjų bankų, pareiškusių apie komunikacijos platformos „Facebook Messenger“ panaudojimą bendraujant su klientais.
„Bank of America“ – vienas iš pirmųjų bankų, pareiškusių apie komunikacijos platformos „Facebook Messenger“ panaudojimą bendraujant su klientais.
Socialinio tinklo „Facebook“ atstovų teigimu, visame pasaulyje šį kanalą kas mėnesį naudoja per 50 mln. kompanijų ir daugiau nei 900 mln. žmonių juo bendrauja su savo šeimos nariais bei draugais. Be to, tai antra pagal populiarumą „iOS“ mobilioji programėlė, 2015 metais Jungtinėse Amerikos Valstijose augusi sparčiausiai.
Minėtas bankas pradžioje ketina užtikrinti savo klientams galimybę šiuo kanalu gauti pranešimus ir perspėjimus realiuoju laiku. „Esame vienas iš pirmųjų bankų, užmezgusių bendradarbiavimą su „Facebook Messenger“. Matome daug galimybių, kaip galima sujungti mūsų patirtį ir šią komunikacijos platformą. Tai leis palengvinti bendravimą su klientais, suteiks jiems daugiau patogumo. Norime savo paslaugas teikti klientams bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje. „Facebook Messenger“ tam puikiai tinka”, – sake „Digital Banking Bank of America“ vadovas Michelle Moore.
Naujų galimybių įgyvendinimo projektą ketinama pradėti šių metų pabaigoje.