Daiktų internetas gali tapti bankinio sektoriaus varikliu. Taip mano „Lloyds Banking Group“ Infrastruktūros ir paslaugų skyriaus vadovė Jacqueline Guichelaar.
Daiktų internetas gali tapti bankinio sektoriaus varikliu. Taip mano „Lloyds Banking Group“ Infrastruktūros ir paslaugų skyriaus vadovė Jacqueline Guichelaar.
Jacqueline Guichelaar teigia, kad bankinio sektoriaus atstovai dažnai netinkamai vertina daiktų internetą. Anot jos, norint pasiekti ryškių rezultatų, būtina aktyviau naudotis duomenų bazėmis, debesų technologijomis.
Daiktų internetas – tai daugybė kontaktų, užmezgamų sujungiant į visą parą veikiantį tinklą daugybę įvairiausių įrenginių – nuo dėvimųjų aksesuarų iki transporto priemonių ir pastatų. Daiktų internetas išeina už didžiulių duomenų bazių ribų, atverdamas milžinišką informacijos klodą, prieinamą kitoms sistemoms ir tinklams realiuoju laiku. Iš šio tinklo gauta ir tinkamai panaudota informacija gali padėti pakelti darbo efektyvumą, produktyvumą, klientų aptarnavimo kokybę.
J. Guichelaar nuomone, didžiulė klaida manyti, kad daiktų internetas yra ateities technologija. Iš tikrųjų juo naudotis reikia jau dabar. Finansinių paslaugų sektorius į daiktų interneto galimybes žvelgia atsargiai, o draudimo įmonės, nekilnojamojo turto sritis jau senokai juo naudojasi. Kai kas mano, kad daiktų internetas padės bankiniam sektoriui pereiti į antrąjį skaitmeninės revoliucijos lygį.
Kadangi klientų poreikiai auga, jie nori kokybiškesnių, operatyviau teikiamų ir patogių mobiliųjų paslaugų, bankinės organizacijos stengiasi greitai prisitaikyti prie jų reikalavimų. Daiktų internetas padės surinkti, tvarkyti ir keistis dideliu bankinių duomenų srautu. Jis turi potencialą parūpinti klientams individualių paslaugų, unikalios informacijos, kurios jiems reikia.
Pasinaudojant daiktų internetu ir remiantis analitiniais duomenimis, galima sukurti klientų paskatinimo ir lojalumo sistemą, realiuoju laiku veikiančią nuolaidų sistemą, naujas prekių ir paslaugų galimybes.
Daiktų internetas gali padėti bankinį aptarnavimą pakelti į naują kokybės lygmenį, pasiūlyti klientams labiau personalizuotų paslaugų. Įsivaizduokite banko skyrių su jutimine technologija, gebančia pažinti klientą jam įėjus ir perduoti banko darbuotojams informaciją, kuri padėtų geriausiai išpildyti jo poreikius. Be to, daiktų internetas atveria naujas rizikų valdymo, išlaidų mažinimo ir efektyvumo didinimo galimybes. Bankai taip pat galės priimti komercinius sprendimus, atsižvelgdami į surinktą išsamią informaciją.
Numatoma, kad nuo 2015 iki 2021 m. daiktų internetas augs 23 proc. Šio periodo pabaigoje iš 28 mlrd. prie interneto prijungtų įrenginių 16 mlrd. priklausys daiktų internetui.