Daiktų internetas padės bankams susigrąžinti klientų pasitikėjimą

Publikuota: 2015 m. vasario 26 d. ketvirtadienis

Kompanijos „Cisco“ atlikta apklausa parodė, kad net 43 proc. bankų klientų mano, jog bankas nesupranta individualių jų poreikių. Spręsti šią problemą padėti bankams gali daiktų internetas (angl. Internet of Everything).

Ši technologija leidžia bankui pasiūlyti savo klientams gerokai daugiau. Pavyzdžiui, bendravimą su banko konsultantais realiuoju laiku bet kurioje pasaulio vietoje ir bet kuriuo laiku, mobiliąsias technologijas ir jų teikiamą naudą, analitikos paslaugas ir kt.

Štai keletas konkrečių būdų, kaip tai padaryti.

Verslo procesų skaitmeninimas

Siekiant klientų konsultavimo ir aptarnavimo procese kuo tiksliau įvertinti individualų klientą ir jo poreikius, bankui privalu skaitmenizuoti savo verslo procesus sujungiant fizinį ir virtualųjį pasaulius. Iki galo atlikę skaitmenizavimą, bankai galės sumažinti konkurentų privalumus ir išryškinti savo sukauptą patirtį, personalą bei produktų ir paslaugų spektrą. Tam bankai turėtų sujungti į tikslinius sprendimus žmones, procesus, duomenis ir objektus.

Inovacijos augančiose rinkose

Besivystančiose šalyse gyventojai kur kas labiau nei išsivysčiusiose norėtų perkelti ir saugoti savo santaupas tokioje vietoje, kur bent kažkiek naudojama daiktų interneto koncepcija. Siekiant patenkinti klientų lūkesčius, besivystančių šalių bankams reiktų rimtai panagrinėti tokių koncepcijų diegimo klausimą. Tarptautiniams bankams taip pat rekomenduojama pradžioje panaudoti daiktų interneto galimybes besivystančiose šalyse ir tik paskui žengti į ekonomiškai stiprias rinkas.

Duomenys – tai analitinė informacija

Jei bankas iki šiol imdavosi kokių nors veiksmų (pvz., pasiūlydavo naujų paslaugų ar, atvirkščiai, jų atsisakydavo) remdamasis turima vidaus informacija, nuo šiol jam derėtų tai daryti išanalizavus klientų elgesį. Ekspertų teigimu, kovą dėl klientų laimės tie bankai, kurie imsis analizuoti duomenis siekdami geriau pažinti savo klientus ir panaudoti gautus rezultatus patogesniam bendravimui su jais.

Informacinis saugumas paverčiamas konkurenciniu pranašumu  

Inovatyvus požiūris į informacinį saugumą gali padėti bankams įgyti klientų pasitikėjimą. Kaip rodo daugelis apklausų, klientai labai teigiamai vertina tokias informacinio saugumo užtikrinimo priemones kaip, pavyzdžiui, biometrija. Todėl bankai, diegdami naujas paslaugas, turėtų investuoti ir į naujas saugumo technologijas.

„Cisco“ apklausoje dalyvavo per 7 tūkst. bankų klientų 12-oje pasaulio šalių.

 

Šaltinis: ip-news.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo korteles pakeis balti žiedai

Netrukus Europoje žmonės pradės mūvėti baltus žiedus. skaityti »

El. komercija Europos šalyse per metus išaugs 14 proc.

„European Ecommerce Report 2017“ duomenimis, šių metų pabaigoje el. komercijos sektorius bus vertinamas 602 mlrd. eurų. skaityti »

Biometrinis žiedas atstos raktus ir banko kortelę

Naudojantis vienu žiedu bus galima atidaryti duris, prisijungti prie kompiuterio, užvesti automobilį ir atlikti mokėjimus. Tokį išmanųjį žiedą „Token“ sukūrė įmonė „Tokenize“. skaityti »

Finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau

Finansų įstaigoms ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. skaityti »

Bankomatai švenčia 50-ąjį gimtadienį

1967 m. liepos 27 d. pasaulyje pradėjo veikti pirmasis bankomatas. Jį „Barclays“ bankas įrengė Londone. skaityti »

Išleista 0 eurų kupiūra

Europos Centrinis bankas suteikė teisę Vokietijai išleisti 0 eurų kupiūrą. skaityti »

Pusė lietuvių norėtų išbandyti bekontakčius mokėjimus

Apie galimybę atsiskaityti neįvedant PIN kodo Lietuvoje jau yra girdėję 77 proc. gyventojų, 43 proc. respondentų šią galimybę vertina teigiamai. skaityti »

Žvilgsnis į artimą ateitį: apsiperkant tereikės turėti mobilųjį telefoną?

Į finansų rinką įžengusios finansinės technologijos sukėlė kai kuriuos griaunamuosius tradicinės bankininkystės reiškinius. skaityti »

Mokėjimo kortelių naudojimas pasaulyje auga

2016 m. užregistruota 257,17 mlrd. dolerių atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis. Tai 13,3 proc. daugiau, nei pernai. skaityti »

Finansų sistema stabili, tačiau horizonte matyti iššūkių, rinkos dalyviai turi jiems pasirengti

Šalies bankų sektorius veikia pelningai ir yra atsparus galimiems šokams. skaityti »