HSBC banko paslaugomis besinaudojančios įmonės gali gauti atsiskaitymus iš savo klientų, panaudodamos tik mobiliojo telefono numerį be jokių papildomų mokėjimo rekvizitų.
Didžiosios Britanijos bankas HSBC pirmą kartą verslo klientams pradėjo teikti atsiskaitymo paslaugas naudojant mobiliojo telefono numerį. Šio banko paslaugomis besinaudojančios įmonės gali gauti atsiskaitymus iš savo klientų, panaudodamos tik mobiliojo telefono numerį be jokių papildomų mokėjimo rekvizitų. Paslaugos prieinamos interneto bankininkyste besinaudojantiems klientams.
Britanijos mokėjimo sistemų taryba kuria bendrą bankams ir finansinėms organizacijoms mokėjimo sistemą „Paym“, kuri naudotų mobiliųjų telefonų numerius. Toks pinigų pervedimas kiek anksčiau jau buvo įgyvendintas aptarnaujant privačius asmenis, o dabar jį gali išbandyti ir įmonės.
HSBC verslo klientams užregistravo apie 600 tūkstančių naudotojų. Bankas siūlo jiems užregistruoti internete iki 50 įvairių mobiliųjų telefonų numerių. Klientas, nurodęs vieną iš užregistruotų telefono numerių, galės pervesti atitinkamai įmonei (ar asmeniui) pinigus, nesvarbu kokiame banke yra tos įmonės (ar asmens) sąskaita. Svarbu, kad tas bankas būtų „Paym“ sistemos narys.
Prie šios atsiskaitymo sistemos jau prisijungė 12 bankų. Dar 8 planuoja prisijungti iki šių metų pabaigos. Nuo šių metų balandžio mėnesio, kai sistema buvo oficialiai parengta, į ją savo mobiliuosius telefonus užregistravo 1,6 mln. Didžiosios Britanijos gyventojų.
HSBC tikisi, kad šia paslauga susidomės įmonės, turinčios didelį prekybos tinklą ir siekiančios sukurti greitą pinigų srautą. Toks atsiskaitymo būdas turėtų būti patogus ir individualią veiklą vykdantiems verslininkams, laisvai samdomiems darbuotojams, kurie nori išvengti atsiskaitymo grynaisiais pinigais.