Austrijos bankas „Erste Bank“ ėmė kurti naujo formato klientų aptarnavimo padalinius geležinkelio stotyse ir kitose masinio susibūrimo vietose.
Austrijos bankas „Erste Bank“ ėmė kurti naujo formato klientų aptarnavimo padalinius geležinkelio stotyse ir kitose masinio susibūrimo vietose. Pirmas toks padalinys jau veikia centrinėje Vienos geležinkelio stotyje.
Banko valdybos nario Piterio Boseko teigimu, svarbų vaidmenį formuojant naujos kartos padalinius suvaidino klientai. Atsižvelgiant į jų poreikius, buvo galvojama apie tokių aptarnavimo taškų aplinką, interjerą, siūlomas paslaugas. Pusmetį bankas atliko įvairius tyrimus siekdamas suprasti, ko klientams reikia iš modernaus banko. „Nesiekėme į vieną vietą perkelti visų technologinių naujovių. Mūsų tikslas yra pasiūlyti tai, ko klientams tikrai reikia“, – sako P. Bosekas.
Naujieji padaliniai veikia nuo 9 val. ryto iki 18 val. vakaro. Tikimasi, kad jie galės greitai atlikti pagrindines operacijas: įnešti arba išsiimti iš sąskaitos pinigų, gauti kortelę, atidaryti sąskaitą. Be to, visą parą čia veiks savitarnos zonos, o kilus rimtesniems klausimams su banko darbuotoju bus galima susisiekti pasitelkus į pagalbą vaizdo pokalbių funkciją.
2015 metais bankas ketina plėsti savo padalinių tinklą prekybos centruose ir itin judriose gatvėse.
Šaltinis:
futurebanking.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.