Lietuvoje bankų klientai aptarnaujami geriausiai iš Baltijos šalių

Publikuota: 2016 m. kovo 18 d. penktadienis

Kasmetiniai tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse nuolat gerėja bankų klientų aptarnavimas. Bendras bankinių paslaugų kokybės Baltijos šalyse rodiklis 2013 m. buvo 83 proc. iš 100 proc., 2014 m – 84 proc., o 2015 m – 85 proc.

Tai skelbiama leidybos įmonės „Dive Latvija“ apžvalgoje. Įmonė įvertino aštuonių didžiausių Latvijos, septynių Lietuvos ir penkių Estijos bankų filialų darbą.

Siekiant išsiaiškinti aptarnavimo kokybę, bankus lankė slaptieji lankytojai, kurie domėjosi galimybėmis privačiam asmeniui atsidaryti banke sąskaitą. Tyrimo metu buvo vertinama banko darbuotojų kompetencija, atidumas klientui, gebėjimas išsiaiškinti jo poreikius, geranoriškumas ir net laikas, sugaištas eilėje.

Tarp Baltijos šalių pačiu kokybiškiausiu pripažintas klientų aptarnavimas Lietuvoje. Jo rodiklis siekia 88 proc. Estijoje ir Latvijoje šis rodiklis siekia 84 proc.

Pasak slaptų lankytojų, geriausią klientų aptarnavimą Lietuvoje teikia „Citadele“, Latvijoje – SEB, Estijoje „LHV Pank“.

Šaltinis: Banks.eu
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo korteles pakeis balti žiedai

Netrukus Europoje žmonės pradės mūvėti baltus žiedus. skaityti »

El. komercija Europos šalyse per metus išaugs 14 proc.

„European Ecommerce Report 2017“ duomenimis, šių metų pabaigoje el. komercijos sektorius bus vertinamas 602 mlrd. eurų. skaityti »

Biometrinis žiedas atstos raktus ir banko kortelę

Naudojantis vienu žiedu bus galima atidaryti duris, prisijungti prie kompiuterio, užvesti automobilį ir atlikti mokėjimus. Tokį išmanųjį žiedą „Token“ sukūrė įmonė „Tokenize“. skaityti »

Finansinėmis paslaugomis besinaudojančių klientų tapatybę finansų įstaigos galės nustatyti paprasčiau

Finansų įstaigoms ir vartotojams suteikiamos platesnės galimybės naudotis elektroninėmis finansinėmis paslaugomis, supaprastinant kai kuriuos kliento tapatybės nustatymo reikalavimus ir išplečiant nuotolinio tapatybės nustatymo būdus. skaityti »

Bankomatai švenčia 50-ąjį gimtadienį

1967 m. liepos 27 d. pasaulyje pradėjo veikti pirmasis bankomatas. Jį „Barclays“ bankas įrengė Londone. skaityti »

Išleista 0 eurų kupiūra

Europos Centrinis bankas suteikė teisę Vokietijai išleisti 0 eurų kupiūrą. skaityti »

Pusė lietuvių norėtų išbandyti bekontakčius mokėjimus

Apie galimybę atsiskaityti neįvedant PIN kodo Lietuvoje jau yra girdėję 77 proc. gyventojų, 43 proc. respondentų šią galimybę vertina teigiamai. skaityti »

Žvilgsnis į artimą ateitį: apsiperkant tereikės turėti mobilųjį telefoną?

Į finansų rinką įžengusios finansinės technologijos sukėlė kai kuriuos griaunamuosius tradicinės bankininkystės reiškinius. skaityti »

Mokėjimo kortelių naudojimas pasaulyje auga

2016 m. užregistruota 257,17 mlrd. dolerių atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis. Tai 13,3 proc. daugiau, nei pernai. skaityti »

Finansų sistema stabili, tačiau horizonte matyti iššūkių, rinkos dalyviai turi jiems pasirengti

Šalies bankų sektorius veikia pelningai ir yra atsparus galimiems šokams. skaityti »