Paaiškėjo geriausiai klientus aptarnaujantys bankai

Publikuota: 2012 m. sausio 18 d. trečiadienis

Lietuvoje klientus geriausiai aptarnauja „Danske” bankas, antrą vietą užima – „DNB”, trečiąją – „Nordea”. Bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis yra 86 proc. Toks bendrasis rezultatas atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Tai rodo šią savaitę paskelbti Lietuvos bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai, kurį kiekvienais metais atlieka bendrovė „Spect-dive”.

Lyginant su 2010 m., bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis išlieka panašus ir patenka į vidutinę aptarnavimo kokybės grupę. Lyderių pozicijose apsikeitė „DNB“ ir „Danske” bankas. „Nordea“ antrus metus iš eilės išliko trečioje vietoje.

„Matome tendenciją, kad klientų aptarnavimo vidurkis bankų sektoriuje išlieka panašus kelerius metus iš eilės. Taip pat kelerius metus iš eilės „Danske” bankas, „DNB” ir „Nordea” varžosi dėl geriausiai klientus aptarnaujančio banko vardo. Kokybiškas aptarnavimas reikalauja didelio įdirbio ir yra vertas pripažinimo”, - sako Neringa Kazlauskienė, „Spect-dive” direktorė.

Šaltinis: pranešimus spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokėjimo terminalai stovi ir cerkvėse

Italijos cerkvėse stovi mokėjimo terminalai, kuriuose susimokėjus kreditine kortele, galima nusipirkti žvakutę. skaityti »

Gerk ir susimokėk už kelionę buteliu

Kelias dienas Londone už važiavimą metro buvo galima susimokėti... buteliu. skaityti »

Biometrijos technologijos daugiausiai naudojamos Azijoje

HSBC ataskaita „Trust in Technology“ parodė, kad Azija ir Artimieji Rytai lenkia Vakarų Europą biometrinės identifikacijos būdų naudojimu. skaityti »

Prekes bus galima įsigyti per virtualiosios realybės akinius

Mokėjimo procesų bendrovė „WorldPay“ sukūrė sistemą, kuria naudojantis per virtualiosios realybės įrenginį bus galima atlikti finansines operacijas. skaityti »

Rusijoje bankomatai klientus pažins iš veido

Stambiausi Rusijos bankai planuoja įdiegti į savo bankomatus sistemą, kuri pažins klientus iš veido. skaityti »

Lietuvoje populiarėja tarpusavio skolinimosi platformos

2017 m. pirmąjį ketvirtį toliau mažėjo gyventojams suteiktų naujų vartojimo kreditų skaičius, tačiau šiuos kreditus irgi teikiančios tarpusavio skolinimo platformos skolinimo apimtį sparčiai didino. skaityti »

Biometrinių atsiskaitymų patrigubės

„Juniper Research“ tyrimo duomenimis, mobiliųjų atsiskaitymų, kuriems atlikti naudojami biometriniai duomenys, šiemet išaugs iki 2 mlrd. dolerių. skaityti »

Šveicarijoje bus naudojama bendra bankomatų operacinė sistema

Šveicarijos bankai diegia standartizuotą operacinę sistemą, skirtą visiems šalies bankomatams. skaityti »

Išgėrei per daug – negalėsi pasinaudoti mokėjimo kortelėmis

Sukurta mobilioji programėlė „DrnkPay“, padėsianti kovoti su priklausomybe nuo alkoholio. skaityti »

Virtualiosios valiutos „Ethereum“ vertė staigiai išaugo

„Ethereum“ kaina per parą išaugo 25 proc. Dar metų pradžioje ši virtualioji valiuta kainavo vos 8 dolerius. „Ethereum“ išpopuliarino gamintojai ir verslo klientai. skaityti »