SEB banko paslaugų planais dažniausiai naudojasi senjorai

Publikuota: 2012 m. birželio 29 d. penktadienis

SEB banko statistika rodo, kad dažniausiai specialiais kasdienių banko paslaugų planais naudojasi pensinio amžiaus sulaukę žmonės. Paslaugų planus užsisakę gyventojai 30 proc. daugiau atsiskaito internetu negu iki tol, kol jie mokėjo už kiekvieną atsiskaitymo paslaugą atskirai. Tarp nepensinio amžiaus klientų paslaugų planus dažniausiai užsisako 31–40 metų amžiaus žmonės.

Valstybinių socialinio draudimo pensijų įstatymo nustatyto senatvės pensijos amžiaus sulaukę žmonės SEB banko kasdieninių paslaugų planu „Senjoras“ gali naudotis nemokamai. Kitiems klientams paslaugų planas yra suteikiamas už mėnesio mokestį, kuris yra nuo 5 iki 15 litų.

Pasirinkę paslaugų planą ir prisijungę prie SEB banko paslaugų internetu svetainės klientai gali nemokamai atlikti neribotą lėšų pervedimo internetu į visas įmonių ir asmenų sąskaitas SEB banke operacijų skaičių, internetu atsiskaityti už komunalines paslaugas su įmonėmis, kurios su SEB banku yra sudariusios įmokų surinkimo sutartis. Be to, šiems klientams nebus taikomas nuo liepos 1 dienos įsigaliojantis banko sąskaitų tvarkymo mokestis.

SEB banko duomenys rodo, kad banke šiuo metu yra beveik 20 tūkstančių pensininkų, kurie naudojasi paslaugų planu „Senjoras“. Iš jų gerokai aktyvesnės (64 proc.) yra moterys. Senjorai sudaro ir didžiąją dalį (90 proc.) per pastaruosius metus į SEB banką atėjusių naujų banko klientų – SEB klientais jie tapo pasirinkę nemokamą paslaugų planą.

„Gausus SEB banko paslaugų planais besinaudojančių garbaus amžiaus žmonių skaičius rodo, kad iki šiol mūsų paslaugomis internetu, o greičiausiai ir apskritai internetu, nesinaudoję senjorai, banko skyriuose sužinoję apie paslaugų planus, juos užsisakė ir ėmė aktyviai naudotis internetu“, – sakė SEB banko prezidento pavaduotojas Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Virginijus Doveika.

Paslaugų planą užsisakiusiems klientams nemokamai išduodamas elektroninis slaptažodžių generatorius, banko debeto arba kredito kortelė, už kurią netaikomas metinis mokestis, be to, naudojantis debeto kortele, priklausančia pagal paslaugų planą, kiekvieną mėnesį galima nemokamai pasiimti iki 3,5 tūkst. litų iš SEB banko tinklui priklausančių bankomatų. Taip pat suteikiamos nemokamos banko paslaugos SMS žinutėmis apie atliktas operacijas, sąskaitos likutį.

Pasak V. Doveikos, pasirinkę tinkamiausius paslaugų planus, SEB banko klientai stengiasi naudotis visais paslaugų planų privalumais ir kuo daugiau mokėti naudodamiesi elektronine erdve, nuolatos tvarkyti savo asmeninius finansus.

Tarp nepensinio amžiaus klientų paslaugų planus dažniausiai užsisako 31–40 metų amžiaus žmonės. Net trečdalis iš pasirinkusiųjų paslaugų planus kartu užsisako naują mokėjimo kortelę. Klientai, kurie nėra studentai ir sulaukę pensinio amžiaus, dažniausiai renkasi planą „Sumanu“ ir kartu įgyja teisę pervesti lėšas neribotą skaičių kartų bei, be jau minėtų kitų banko paslaugų, gali pasirinkti debeto kortelę. Planas „Sumanu plius“ ir kredito kortelė, išduodama šį planą pasirinkusiems klientams, populiaresnis tarp vyresnių, 40 metų amžiaus ribą perkopusių klientų. Planą „Studentas“ renkasi studijuojantis jaunimas. Šio plano užsakymų padaugėja mokslo metų pabaigoje ir pradžioje. 26–30 metų amžiaus klientai daugiausia renkasi planą „Laisvalaikis“, pagal kurį priklauso mokėjimo kortelė „SEB Laisvalaikis MasterCard“.

Rinkos naujovę – kasdienių paslaugų planus – SEB bankas pristatė pernai pavasarį. Šiuo metu SEB banko klientai gali rinktis iš penkių paslaugų planų: „Sumanu“, „Sumanu plius“, „Laisvalaikis“, „Studentas“ ir „Senjoras“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Nauja monetų serija įamžins Lietuvos rūmų ir dvarų paveldą

Lietuvos bankas išleido kolekcinę 20 eurų sidabro monetą, skirtą Radvilų rūmams Vilniuje. skaityti »

V.Sutkus pritaria atsiskaitymo virtualiąja valiuta reglamentavimui

Valstybinės mokesčių inspekcijos Kontrolės departamente įkurtas naujas e-komercijos padalinys, skirtas darbui su atsiskaitymais virtualiomis valiutomis, teikia vilties, kad ši nesąžiningam verslui vystytis itin palanki terpė nespės išsiplėsti. skaityti »

„Citadele“ banko Lietuvoje valdybos pirmininke paskirta J.Jazukevičienė

Nuo š.m. rugsėjo 18 dienos „Citadele“ banko Lietuvoje valdybos pirmininkės ir administracijos vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Jazukevičienė. skaityti »

Skubiai išsiimti grynųjų pinigų bus galima ir be banko kortelės

Mokėjimo sprendimų bendrovė „Mastercard“ pristatė naują būdą išsiimti pinigus iš bankomatų, neturint banko kortelės ir net sąskaitos. skaityti »

Lietuva taps Europos „FinTech“ centru?

Žymus lietuvių verslininkas, fondo „Nextury Ventures“ pirmininkas Ilja Laurs teigia, kad šiuolaikinei elektroninei ekonomikai tradiciniai pinigai nebetinka ir juos gali išstumti kriptovaliutos. skaityti »

Kaip ir kam skolinasi lietuviai? O kam latviai?

Prireikus pinigų brangesniems pirkiniams ar kitoms išlaidoms padengti lietuviai neretai kreipiasi į vartojimo paskolas suteikiančias įstaigas. skaityti »

Pažvelkite, kas bekontaktės kortelės viduje

Lietuvos bankai žengia koja kojon su Europos bankininkystės inovacijomis. Kai kurie bankai norintiesiems pasikeisti savo kortelę ar įsigyti naują jau siūlo tik bekontaktes korteles. skaityti »

Moneta, skirta Vilniui, siunčia žinią apie klestinčią mūsų sostinę

Į apyvartą 2 eurų proginę monetą Vilniui išleidęs Lietuvos bankas siunčia žinią pasauliui apie modernų, verslui, prekybai ir gyvenimui palankų, tolerantišką miestą. skaityti »

#SWITCH! hakatono dalyviams – pasaulinio garso „blockchain“ plėtotojų pamokos

Hakatono dalyviai turės atrasti būdą, kaip „blockchain“ technologija leistų atlikti elektroninius mokėjimus vien tik žinant telefono numerį. skaityti »

Proginė 2 eurų moneta įamžins Vilnių

Rugpjūčio 31 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 2 eurų proginę monetą, skirtą Vilniui. skaityti »