Škotijos Karališkasis bankas testuoja dirbtinio intelekto sistemą

Publikuota: 2016 m. spalio 11 d. antradienis

Škotijos Karališkasis bankas paskelbė planuojantis išbandyti pokalbių programėlę, per kurią banko klientai bendraus su dirbtiniu intelektu. Dirbtinis intelektas galės atsakyti į klausimus: „Kaip galėčiau panaudoti savo banko kortelė būdamas užsienyje?“, „Kaip atnaujinti savo namų adresą banko duomenų bazėje?“ ir pan.

Skubūs ar ypač svarbūs klausimai (pvz., apie pavogtą kortelę) bus nukreipiami į realų pašnekovą – banko darbuotoją. Naudojant pokalbių programą su dirbtiniu intelektu tikimasi, kad banko darbuotojai turės daugiau laiko ir galės labiau įsigilinti į svarbesnes, sudėtingesnes situacijas. Programa padės sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas ir taupyti laiką, kai paprastesnius klausimus atsakys robotas.

Jei testavimo metu dirbtinio intelekto sistema pasiteisins, ją numatoma panaudoti ir „NatWest“ klientų aptarnavimui. 

Šaltinis: psm7.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha