Technologijos keičia klientų poreikius

Publikuota: 2016 m. gegužės 18 d. trečiadienis

Bendrovių „ACI Worldwide“ ir „Ovum“ atliktame tyrime skelbiama, kad įmonės, kurios priešinasi naujovių įdiegimui, rizikuoja artimiausiu metu netekti klientų.

Pasaulyje populiarėjant bekontakčiams atsiskaitymams, netgi ne finansų srities įmonės turi atkreipti į tai dėmesį ir diegti savo veikloje šiuolaikiškus mokėjimo sprendimus. Priešingu atveju, klientai gali pas konkurentus, siūlančius šiuolaikiškesnius atsiskaitymo būdus.

Tyrimo rezultatai rodo, kad 65 proc. organizacijų susiduria augančia konkurencija dėl šiuolaikinių mokėjimo technologijų panaudojimo. 76 proc. jų  – finansinės organizacijos, 60 proc. – švietimo įstaigos, 59 proc. – draudimo bendrovės.

59 proc. įstaigų, dalyvavusių tyrime, pripažino, kad šiuo metu nėra lanksčios šiuolaikinių mokėjimo sistemų diegimo srityje. 75 proc. jų – finansinės organizacijos, 60 proc. – švietimo įstaigos, 47 proc.–  draudimo bendrovės.

Tyrimas rodo, kad 2015 m. elektroninių atsiskaitymų skaičius  išaugo 30 proc. Be to, padaugėjo investicijų į mokėjimo sistemas. Daugiausiai įmonės linkusios investuoti į atsiskaitymus realiuoju laiku (50 proc.), mobiliuosius atsiskaitymus (48 proc.)  ir biometrinę identifikaciją (38 proc.).

Šaltinis: PSM7.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha