Per paskutinius 2012 metų tris mėnesius „Samsung“ padvigubino savo planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis, tačiau rinkoje vis dar tebepirmauja „Apple“ produkcija.
Per paskutinius 2012 metų tris mėnesius „Samsung“ padvigubino savo planšetinių kompiuterių pardavimo apimtis, tačiau rinkoje vis dar tebepirmauja „Apple“ produkcija.
Tyrimų bendrovės IDC duomenimis, „Samsung“ savo „Galaxy“ planšečių jau pardavė 7,9 milijonų vienetų ir šiuo metų šių kompiuterių rinkoje užima 15,1 proc. Rinkos lyderės „Apple“ planšetiniai kompiuteriai „iPad“, kurių pradavimo apimtys augo per praėjusių metų tris mėnesius, šiuo metu rinkoje užima 43,6 proc.
Manoma, kad stipri šių IT rinkos milžinių konkurencinė kova pagerino pardavimo apimtis. Taip pat prisidėjo ir šventinis laikotarpis, kurio metu planšetiniai kompiuteriai tapo populiaria dovana. Per paskutinį 2012 metų ketvirtį planšečių pardavimas išaugo net 75 proc. ir manoma, kad jų skaičius jau perkopė 52,5 milijonus vienetų. Tai lėmė asmeninių kompiuterių pardavimo mažėjimą, kuris paskutinį ketvirtį buvo užfiksuotas pirmą kartą per penkerius metus.
Rinkos analitikai prognozuoja, kad planšetinių kompiuterių rinka šiais metais dar labiau plėsis ir vyks dar stipresnė konkurencinė kova. Tuo labiau, kad į rinką įsilieja vis daugiau naujų narių. Štai „Microsoft“ naują planšetę „Surface“ per tris mėnesius įsigijo jau milijonas vartotojų.