Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Publikuota: 2016 m. birželio 29 d. trečiadienis

Technologijų bendrovė „Samsung Electronics“ šių metų festivalyje „Kanų liūtai“ laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybiškiausius rinkodaros sprendimus. Festivalio metu iš viso įvertintos net vienuolika „Samsung“ rinkodaros kampanijų.

„Laimėtas apdovanojimas – pats reikšmingiausias įvertinimas rinkodaros srityje kokį gali gauti kompanija. Tai tik parodo, kad mūsų rinkodaros specialistų pastangos ir sėkminga partnerystė su geriausiomis kūrybinėmis agentūromis duoda vaisių, – sako Elina Liepina, „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros vadovė.

Apdovanojimų daugiausiai sulaukė dvi „Samsung“ kampanijos: „brainBAND“ ir „Voices of Life“, kurios yra didesnės kampanijos „Launching People“ dalis. Pastaroji susilaukė itin didelio dėmesio visame pasaulyje dėl sprendimų, kaip inovacijas panaudoti socialinių vertybių puoselėjimui, raginimo nesustoti svajoti bei pagalbos įgyvendinant žmonių idėjas. 

„brainBAND“ – tai išmani apyrankė, skirta sveikatos sutrikimų prevencijai bei būklės stebėsenai aktyvaus sporto treniruočių metu. Produkto kampanija „Kanų liūtuose“ laimėjo šešis apdovanojimus, įskaitant auksinį prizą „Use of New Technology” (liet. „Naujos Technologijos Pritaikymas“) kategorijoje. Tuo tarpu „Voices of Life“ programėlė, leidžianti neišnešiotiems kūdikiams, augantiems inkubatoriuje, girdėti savo mamos balsą ir širdies plakimą, laimėjo sidabro prizą „Online Video“ kategorijoje.

Ypatingo dėmesio bei dviejų apdovanojimų sulaukė ir „Blind Cap“ sprendimas – nešiojama apyrankė, kartu su plaukimo kepuraite, įspėjančia silpnaregius plaukikus, kada šie artėja prie baseino krašto. Beje, šis sprendimas buvo įvertintas Ispanijos Parolimpinio Komiteto ir yra paruoštas naudoti šių metų Rio parolimpinėse žaidynėse.

Prancūzijoje, Kanuose, vykstantis festivalis „Kanų liūtai“ kasmet pritraukia daugiausiai rinkodaros, reklamos ir viešųjų ryšių specialistų dėmesio iš viso pasaulio. Šiemet renginio metu buvo pademonstruota daugiau nei 43 tūkst. kūrybinių kampanijų, 24 skirtingose kategorijose – reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių srityse.

Kampanijos „Voices of Life“ vaizdo įrašą galite pamatyti čia.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »