Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Publikuota: 2016 m. birželio 29 d. trečiadienis

Technologijų bendrovė „Samsung Electronics“ šių metų festivalyje „Kanų liūtai“ laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybiškiausius rinkodaros sprendimus. Festivalio metu iš viso įvertintos net vienuolika „Samsung“ rinkodaros kampanijų.

„Laimėtas apdovanojimas – pats reikšmingiausias įvertinimas rinkodaros srityje kokį gali gauti kompanija. Tai tik parodo, kad mūsų rinkodaros specialistų pastangos ir sėkminga partnerystė su geriausiomis kūrybinėmis agentūromis duoda vaisių, – sako Elina Liepina, „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros vadovė.

Apdovanojimų daugiausiai sulaukė dvi „Samsung“ kampanijos: „brainBAND“ ir „Voices of Life“, kurios yra didesnės kampanijos „Launching People“ dalis. Pastaroji susilaukė itin didelio dėmesio visame pasaulyje dėl sprendimų, kaip inovacijas panaudoti socialinių vertybių puoselėjimui, raginimo nesustoti svajoti bei pagalbos įgyvendinant žmonių idėjas. 

„brainBAND“ – tai išmani apyrankė, skirta sveikatos sutrikimų prevencijai bei būklės stebėsenai aktyvaus sporto treniruočių metu. Produkto kampanija „Kanų liūtuose“ laimėjo šešis apdovanojimus, įskaitant auksinį prizą „Use of New Technology” (liet. „Naujos Technologijos Pritaikymas“) kategorijoje. Tuo tarpu „Voices of Life“ programėlė, leidžianti neišnešiotiems kūdikiams, augantiems inkubatoriuje, girdėti savo mamos balsą ir širdies plakimą, laimėjo sidabro prizą „Online Video“ kategorijoje.

Ypatingo dėmesio bei dviejų apdovanojimų sulaukė ir „Blind Cap“ sprendimas – nešiojama apyrankė, kartu su plaukimo kepuraite, įspėjančia silpnaregius plaukikus, kada šie artėja prie baseino krašto. Beje, šis sprendimas buvo įvertintas Ispanijos Parolimpinio Komiteto ir yra paruoštas naudoti šių metų Rio parolimpinėse žaidynėse.

Prancūzijoje, Kanuose, vykstantis festivalis „Kanų liūtai“ kasmet pritraukia daugiausiai rinkodaros, reklamos ir viešųjų ryšių specialistų dėmesio iš viso pasaulio. Šiemet renginio metu buvo pademonstruota daugiau nei 43 tūkst. kūrybinių kampanijų, 24 skirtingose kategorijose – reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių srityse.

Kampanijos „Voices of Life“ vaizdo įrašą galite pamatyti čia.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kas laimės: lietuviškos technologijų baimės ar mašinos, atstojančios Dievą?

Kaip keičiantis technologijoms keičiasi pasaulis aplinkui? Apie tai kalbamės su informacinių technologijų ekspertu Arnoldu Lukošiumi. skaityti »

Kaip pradėti kurti „tech“ karjerą?

Darbo rinkos prognozės, vertinant 10–15 metų į priekį, didžiuliu greičiu ir toliau įtvirtina vieną svarbią kryptį – technologijas. skaityti »

Išmanieji telefonai: vyresniesiems – susisiekti, jaunimui – išsiskirti iš minios

Vienas labiausiai pastebimų „tūkstantmečio“ vaikų išskirtinumų – aktyvus naudojimasis išmaniosiomis technologijomis. O šias technologijas kuriančioms kompanijoms tai – ir iššūkis, ir galimybė. skaityti »

Vaikų laisvalaikis internete – leisti ar drausti?

Internetinės svetainės, socialiniai tinklai ir kompiuteriniai žaidimai neretai kelią susirūpinimą ne vienam savo atžalą saugančiam tėvui. skaityti »

Sukurtas atminties lustas padės greičiau apdoroti informaciją

Kalifornijos technologijos instituto tyrėjai sukūrė lustą, padėsiantį greičiau apdoroti informaciją mažesniuose įrenginiuose. skaityti »

„Samsung“ pristatė itin greitą ir patikimą nešiojamą diską „SSD T5“

Įrenginys turi naujausią 64 sluoksnių „V-NAND“ technologiją, todėl pasižymi vienu didžiausių rinkoje įrašymo greičiu, duomenų užšifravimu bei yra kompaktiško, bet patvaraus dizaino. skaityti »

Pirmasis telefonas vaikui: į ką atkreipti dėmesį perkant?

Rugsėjis tėveliams ir jų atžaloms, pradedančioms eiti į mokyklą, atneša nemažai iššūkių. Kai kuriems jų tenka pasirūpinti ne tik būtinais mokykliniais reikmenimis, tačiau ir tokiais pirkiniais kaip išmanusis telefonas. skaityti »

„IFA 2017“ parodoje – „Samsung“ produktai, keičiantys žmogaus kasdienybę

Šiuo metu Berlyne vykstančioje technologijų parodoje „IFA 2017“ „Samsung“ pristatė produktus, kurie, anot kompanijos atstovų, netolimoje ateityje pakeis mūsų kasdienybę. skaityti »

„Fitbit“ pristatė išmanųjų laikrodį „Ionic“

Fizinio aktyvumo apyrankių ir laikrodžių gamintoja „Fitbit“ šią savaitę pristatė ilgai lauktą produktą – išmanųjį laikrodį sportuojantiems „Fitbit Ionic“. skaityti »

Kaip išsirinkti planšetinį kompiuterį mokiniui?

Labai didelis planšetinių kompiuterių mobilumas suderintas su aukšto lygio funkcionalumu ir mažesnėmis nei nešiojamų kompiuterių kainomis lemia, kad ruošiantis mokyklai tikrai verta pagalvoti būtent apie šio įrenginio įsigijimą. skaityti »