Festivalyje „Kanų liūtai” kūrybiškiausia pripažinta „Samsung“

Publikuota: 2016 m. birželio 29 d. trečiadienis

Technologijų bendrovė „Samsung Electronics“ šių metų festivalyje „Kanų liūtai“ laimėjo 29 apdovanojimus, tarp jų ir prestižinį „Creative Marketer of the Year“, skiriamą už metų kūrybiškiausius rinkodaros sprendimus. Festivalio metu iš viso įvertintos net vienuolika „Samsung“ rinkodaros kampanijų.

„Laimėtas apdovanojimas – pats reikšmingiausias įvertinimas rinkodaros srityje kokį gali gauti kompanija. Tai tik parodo, kad mūsų rinkodaros specialistų pastangos ir sėkminga partnerystė su geriausiomis kūrybinėmis agentūromis duoda vaisių, – sako Elina Liepina, „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros vadovė.

Apdovanojimų daugiausiai sulaukė dvi „Samsung“ kampanijos: „brainBAND“ ir „Voices of Life“, kurios yra didesnės kampanijos „Launching People“ dalis. Pastaroji susilaukė itin didelio dėmesio visame pasaulyje dėl sprendimų, kaip inovacijas panaudoti socialinių vertybių puoselėjimui, raginimo nesustoti svajoti bei pagalbos įgyvendinant žmonių idėjas. 

„brainBAND“ – tai išmani apyrankė, skirta sveikatos sutrikimų prevencijai bei būklės stebėsenai aktyvaus sporto treniruočių metu. Produkto kampanija „Kanų liūtuose“ laimėjo šešis apdovanojimus, įskaitant auksinį prizą „Use of New Technology” (liet. „Naujos Technologijos Pritaikymas“) kategorijoje. Tuo tarpu „Voices of Life“ programėlė, leidžianti neišnešiotiems kūdikiams, augantiems inkubatoriuje, girdėti savo mamos balsą ir širdies plakimą, laimėjo sidabro prizą „Online Video“ kategorijoje.

Ypatingo dėmesio bei dviejų apdovanojimų sulaukė ir „Blind Cap“ sprendimas – nešiojama apyrankė, kartu su plaukimo kepuraite, įspėjančia silpnaregius plaukikus, kada šie artėja prie baseino krašto. Beje, šis sprendimas buvo įvertintas Ispanijos Parolimpinio Komiteto ir yra paruoštas naudoti šių metų Rio parolimpinėse žaidynėse.

Prancūzijoje, Kanuose, vykstantis festivalis „Kanų liūtai“ kasmet pritraukia daugiausiai rinkodaros, reklamos ir viešųjų ryšių specialistų dėmesio iš viso pasaulio. Šiemet renginio metu buvo pademonstruota daugiau nei 43 tūkst. kūrybinių kampanijų, 24 skirtingose kategorijose – reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių srityse.

Kampanijos „Voices of Life“ vaizdo įrašą galite pamatyti čia.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »