Kompiuterinių žaidimų žurnalo redakcijoje dominuoja moterys

Publikuota: 2000 m. gruodžio 20 d. trečiadienis
Daugelyje šalių leidžiamas žurnalas „Gameland“ žinomas ir mūsų kompiuterinių žaidimų mėgėjams. Lietuviškame leidinyje naudojama rusiško varianto „Strana Igr“ medžiaga. „Žaidimų šalis“ – taip vadinamas išverstas ir Lietuvos rinkai pritaikytas žurnalas, nuo šių metų rugsėjo pasirodantis kas mėnesį. Savo gimtąja kalba jį skaito prancūzai, anglai, vokiečiai, mūsų kaimynai latviai bei estai, rusai ir daugelis kitų Europos ir pasaulio gyventojų.

Nors žurnalas pradėtas leisti tik šiemet, UAB „Žaidimų šalis“ dirba jau nuo 1997 metų. Kiek anksčiau jie platino rusišką žurnalo variantą, prekiavo kompiuteriniais žaidimais, priedais kompiuteriams ir žaidimų kompiuteriais. Šią veiklą bendrovė tęsia ir šiandien, be to, prekiauti planuojama ir internete. Netrukus turėtų pradėti veikti elektroninė parduotuvė www.e-buy.lt; į voratinklį bus perkelti ir straipsniai iš žurnalo.

Bendrovės direktorius Sergejus Gorevojus, paklaustas apie artimiausius žurnalo planus, pirmiausia minėjo norįs padidinti jo apimtį, išsamiau aprašyti naujausius tiek AK, tiek priedėliams skirtus žaidimus, didelį dėmesį skirti interneto ištekliams ir el. komercijai, tai pat spausdinti lietuvių autorių straipsnių.

Paskutiniame žurnalo numeryje rasite jau įprastas naujienas, naujausių ir dar tik kuriamų žaidimų pristatymus ir išsamias apžvalgas, straipsnius apie techninę įrangą, bei žaidimų kodus ir strategijas. Publikuojamas naujas skyrelis, kuriame pasakojama apie interneto bei tinklo pramogas, o kiek neįprasti tokio turinio žurnalams kino filmų pristatymų puslapiai pasirodo jau ne pirmą kartą. Beje, su kiekvienu žurnalu išleidžiamas ir kompaktinis diskas su demonstracinėmis žaidimų versijomis, reklaminiais filmukais, pataisomis ir t. t.

Prakalbus apie piratinę produkciją, bendrovės „Žaidimų šalis“ direktorius negynė nei vienos, nei kitos pusės, o paprasčiausiai pradėjo skaičiuoti tokios ar kitokios produkcijos privalumus ir trūkumus. „Lazda turi du galus. Gerai, kad šiandien labai aktyviai kovojama su nelegalios programinės įrangos platintojais, bet, kita vertus, mažai kas gali sau leisti pirkti legalius produktus, nes iš mažų atlyginimų ir taip sunku pragyventi,“ – kalbėjo S. Gorevojus.

Pašnekovas mano, kad, norint rinkai pateikti siūlomą prekę, reikėtų atsižvelgti į tris dalykus: kainą, kokybę ir į tai, kaip produktas pristatomas – pakuotę bei paslaugas, suteikiamas jį nusipirkus. Nauji piratiniai žaidimai labai greitai plinta ir nedaug kainuoja, bet piratai neprisiima jokios atsakomybės dėl vėlesnio programos veikimo. Legalūs pardavėjai laimės šią kovą tik tuo atveju, jei pasiūlys daug papildomų paslaugų.

Peržvelgus žurnalo bendradarbių sąrašą, nesunku pastebėti, jog žymiai daugiau nei pusė leidinio darbuotojų – dailiosios lyties atstovės. Keista, kad tiek moterų ir merginų dirba techninės pakraipos žurnale. Pašnekovui S. Gorevojui – tai jau įprastas dalykas. Moterišką kolektyvą jis palygino su kompiuterinio žaidimo „Tomb Raider“ pagrindine veikėja Lara Croft, kurios populiarumas tarp žaidėjų tiesiog stulbinantis.

Šaltinis:
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »