„Nokia“ tyrimas: ką veikia išmaniųjų telefonų vartotojai internete?

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 18 d. antradienis

2 iš 3-jų išmaniųjų telefonų vartotojų Lietuvoje naršo po internetą, o aktyviausiai tai daro 16–34 metų vyrai, rodo „Nokia Lietuva“ užsakymu atliktas Lietuvos mobiliųjų telefonų vartotojų tyrimas.

„Interneto naudojimas išmaniajame telefone auga geometrine progresija ir, pagal įvairias prognozes, jau 2014–2015 metais daugiau planetos gyventojų internetą pasieks mobiliaisiais telefonais, nei per kompiuterį. Lietuvoje interneto kompiuteryje skvarba didelė ir siekia apie 68 proc., tad čia mūsų tikslas, kad interneto naudojimas mobiliajame įrenginyje vytųsi interneto naudojimą kompiuteryje“, – sakė „Nokia Lietuva“ pardavimų vadovas Vytenis Koryzna.

„Nokia“ tyrimo duomenys rodo, kad 60 proc. išmaniųjų telefonų vartotojų naršo po tinklalapius telefonu, 45 proc. jungiasi prie socialinių tinklų. „Socialinių tinklų naudojimas auga labai greitai. Į tai atsižvelgiame ir mes, mobiliųjų telefonų gamintojai – pavyzdžiui, „Nokia Lumia“ telefonuose su „Windows Phone“ operacine sistema „Facebook“, „LinkedIn“ ir „Twitter“ tinklai yra integruoti į telefono kontaktų knygutę, joje galima matyti naujausius draugų įrašus socialiniuose tinkluose“, – sakė V. Koryzna.

Tyrimas atskleidė, kad mobiliajame telefone po socialinius tinklus naršantys lietuviai tą daro dažnai ir intensyviai. Penktadalis vartotojų, kurie socialinius tinklus naudoja per mobilųjį telefoną, prie jų prisijungia 4 ir daugiau kartų per dieną, dar 24 proc. vartotojų – 1–3 kartus per dieną.

„Lygindami su tradicinių mobiliųjų telefonų naudotojais matome, kad išmaniųjų telefonų savininkai internetą telefone naudoja 4–6 kartus dažniau ir žymiai intensyviau“, – komentavo V. Koryzna.

Tyrimo duomenimis, tarp kitų populiariausių mobiliojo interneto veiklų – mobiliosios bankininkystės paslaugos, VOIP paslaugos (garso perdavimo per internetą, pvz. „Skype“ ar kitos pokalbių programos), elektroninė prekyba.

Tarp dažniausiai mobiliuoju telefonu lietuvių naršomų portalų – interneto paieška „Google“, socialinis tinklas „Facebook“, el pašto sistema „Gmail“. Į populiariausiųjų 12-tuką patenka lietuviški naujienų portalai „Delfi.lt“, „15min.lt“ ir „lrytas.lt“, taip pat „Swedbank.lt“ ir „gismeteo.lt“ interneto svetainės.

„Nokia“ užsakymu Lietuvos vartotojų tyrimą atliko bendrovė „Nielsen“ š. m. gegužės mėnesį, apklaususi 1510 15–64 m. amžiaus gyventojų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »