„Panasonic“ misija – suteikti išbaigtą sprendimą išmaniesiems ateities namams

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 29 d. trečiadienis

„Panasonic“ parodoje „Internationale Funkausstellung 2012“ (IFA) pristatys naujausias išmaniąsias audio/video technologijas ir energijos taupymo sprendimus. Pirmą kartą šioje parodoje bus galima susipažinti su inovatyviais „Panasonic“ prietaisais namams.

Pagrindinėje parodos zonoje japonų bendrovė suteiks galimybę susipažinti su plačiausia integruotų prietaisų koncepcija industrijoje. Bus demonstruojama, kaip išmaniaisiais ryšiais tarpusavyje galima sujungti platų spektrą įvairių produktų, naudojamų kasdieniame gyvenime, nuo audio/video įrangos iki buities prietaisų ir su energija susijusių sprendimų.

Parodoje „Panasonic“ ketina parodyti, kad net ir už namų ribų ji gali pasiūlyti išmaniųjų ir integruotų sprendimų, kurie prisideda prie tvaraus ir patogaus gyvenimo būdo.

„Panasonic“ misija – suteikti išbaigtą sprendimą išmaniesiems ateities namams. Derindama savo išmaniąsias technologijas ir ekologijos idėjas bendrovė įgyvendina savo siekį tapti pirmaujančia žaliųjų inovacijų kompanija elektronikos sektoriuje iki 2018 metų.

Šiųmetėje IFA parodoje „Panasonic“ platforma yra suskirstyta į tris pagrindines zonas:

Technikos zona

Tai bus pirmasis kartas, kai „Panasonic“ parodoje IFA pademonstruos namams skirtus įrenginius. Čia bus galima rasti ne tik platų buities prietaisų pasirinkimą su daugybe naujų produktų, bet ir koncepcinius produktus ir produktus iš Japonijos.

Visi parodoje IFA pristatomi produktai atstovaujau „Panasonic“ žaliajai vizijai ir yra aprūpinti daugybe naujų technologijų, padedančių pasiekti naują elektros energijos ir vandens naudojimo efektyvumo lygį.

Skaitmeninė vaizdo/audiozona

Skaitmeninėje audio/video zonoje lankytojai galės susipažinti su įvairiais aušktos raiškos ekranais ir naujausiomis 3D technologijomis. Šioje zonoje taip pat bus demonstruojamas išplėstas „Panasonic“ spektras ryšio galimybėmis aprūpintų skaitmeninių audio/video produktų, tarp kurių – ir naujausi pripažinimą pelnę išmanieji televizoriai „Smart VIERA“.

Remiantis „Panasonic“ išmaniojo ir ekologiško gyvenimo būdo koncepcija, „Smart VIERA“ televizoriai užtikrina dar paprastesnę naudojimosi patirtį per sąsajos galimybes su mobiliaisiais įrenginiais, fotoaparatais su „Wi-Fi“ ir „AirPlay“ palaikančiais prietaisai.

Konceptualioji zona

Šioje zonoje bus pristatomi įvairūs ateities jungčių sprendimai. Joje bus galima susipažinti su „Panasonic“ požiūriu, kaip įgyvendinti integruotų namų koncepciją su nuline anglies dvideginio emisija. Šioje zonoje taip pat bus pristatomi įvairūs produktai ir įrenginiai, kurie gali padėti vartotojui pasiekti sveikesnės gyvensenos būdą.

Dizaino kampas

Produktų dizainui skirtame kampe, kuris įsikūręs tarp technikos ir vaizdo/audiozonų, bus galima rasti įvarių produktų, sukurtų pagal „Panasonic“ dizaino filosofiją „Future Craft“. Parodos lankytojai galės išvysti auksinį iF dizaino prizą lamėjusią lemputę, taip pat ir dailios išvaizdos itin plonus plačiaekranius televizorius, novatoriškas skalbykle, šaldytuvus ir maisto gaminimo prietaisus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »