„Samsung Electronics“ paskelbia „Galaxy Note7“ incidentų priežastį

Publikuota: 2017 m. sausio 23 d. pirmadienis

Po kelis mėnesius trukusių išsamių tyrimų, šiandien DJ Koh, „Samsung Electronics“ kompanijos prezidentas mobiliųjų komunikacijų verslui, spaudos konferencijoje pateikė „Galaxy Note7“ tyrimo išvadas bei planuojamas prevencines priemones. Kartu su prezidentu konferencijoje Seule, Korėjoje, dalyvavo ir 3 trečiųjų šalių organizacijos – „UL“, „Exponent“ bei „TUV Rheinland“, vykdžiusios nepriklausomus tyrimus.

Tyrimų metu nustatyta, jog „Note7“ incidentų priežastis – baterijose. Būtent bendrovė „Samsung“ iškėlė tikslus šių baterijų techninėms sąlygoms, todėl prisiima atsakomybę už nesugebėjimą identifikuoti ir įvertinti problemų, kilusių dėl baterijos konstrukcijos bei gamybos proceso klaidų, prieš pristatant telefonus rinkai.

Remiantis detalia baterijų analize, tiek ir baterijos A, iš rinkos išimtos pirmo atšaukimo metu, tiek ir baterijos B, iš rinkos išimtos antrojo atšaukimo metu, turėjo skirtingas problemas:

  • Baterijos A turėjo brokuotą dalį dešiniajame viršutiniame cilindro krašte, kas nulėmė elektrodo nuokrypį ir susilpnino separatorių tarp dviejų elektrodų. Dėl šios priežasties atsirado trumpo jungimo galimybė.  
  • Baterijos B turėjo išsilydžiusio vario neigiamoje elektrodo dalyje priešais teigiamą jos dalį, kas šioje dalyje taip pat sukėlė trumpą jungimą.

„Tikimės, kad šis atvejis ne vien mus paskatins daugiau dėmesio skirti ličio jonų baterijų saugumui, bet ir visus kitus rinkos dalyvius. Dalinsimės sukaupta patirtimi, tokiu būdu prisidėdami prie saugumo didinimo“, – sakė „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje Simonas Skupas.

„Norėdami užtikrinti, kad elgiamės teisingai vartotojų atžvilgiu, nuo šiol imsimės keleto veiksmų, įskaitant daugiapakopį saugumo priemonių protokolą dar produkto planavimo stadijoje ir 8 punktų baterijos saugumo patikrinimus. Pastarųjų mėnesių pamokos neabejotinai atsispindės mūsų procesuose ir kultūroje. Žengsime į priekį laikydamiesi naujų saugumo įsipareigojimų“, – planais dalinosi S.Skupas.

Kelis pastaruosius mėnesius vykdyto tyrimo metu buvo išnagrinėtas kiekvienas „Galaxy Note7“ aspektas, įskaitant techninę ir programinę įrangą bei kitus susijusius procesus, tokius, kaip surinkimas, testavimas kokybei užtikrinti ir logistika. Apie 700 „Samsung“ tyrėjų ir inžinierių, atkūrė įvykusius incidentus specialiai tam įrengtose patalpose su daugiau nei 200 000 pilnai sumontuotų telefonų ir daugiau nei 30 000 baterijų.

8 punktų baterijos saugumo patikrinimas

„Samsung Electronics“ bendrovė smarkiai sustiprino saugumo ir kokybės užtikrinimo procesus, įvesdama 8 punktų baterijos saugumo patikrinimo sistemą. Ji apima šiuos testus:

- Ilgaamžiškumo testas – praplėstas testavimas, dirbtinai sukeliant trumpą jungimą, bei streso testavimas, pasitelkiant ekstremalias temperatūras, per ilgą įkrovimą, ir kiti patvarumo testai.

- Vizualus patikrinimas – vizualiai tikrinama baterija, palyginant ją su pavyzdžiais, kurie buvo patvirtinti standartizuotais ir objektyviais kriterijais.

- Rentgeno testai – atliekami, kad būtų galima aptikti bet kokią įmanomą baterijos problemą, tokią kaip elektrodo deformacija, kurią radome kaip vieną iš priežasčių „Note7“ incidentų atveju.

- Išrinkimo testas – baterija demontuojama, kad būtų įvykdytas detalus visos kokybės patikrinimas, kuris apima baterijos suvirinimo ir izoliacijos juostos būklės patikrinimą.

- TVOC testas – atliekamas jutiminis testas, kad būtų galima nustatyti net menkiausią baterijos komponento ir sukomplektuotų įtaisų išsilydymo galimybę.

- ΔOCV testas – nustatoma baterijos būklė, tikrinant įtampos pokytį normalios temperatūros sąlygomis.

- Įkrovimo ir iškrovimo testas – visiems įrenginiams taikomas naujas didelio masto įkrovimo ir iškrovimo testas, kurį inicijavome tirdami „Note7“ problemą.

- Pagreitinto naudojimo testas – 2 savaičių realaus vartotojo naudojimo scenarijus, kurį pavyko sutrumpinti iki 5 dienų testavimo periodo.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje informacinių ir ryšio technologijų plėtra išlieka stabili (170)

Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos duomenimis, Lietuva užima 41 vietą pagal informacinių ir ryšio technologijų plėtrą šalyje. skaityti »

Lapkričio 21 d.– Pasaulinė televizijos diena

Pirmoji televizija atsirado dar 1884 m., o kaip ji pasikeitė iki šiol? skaityti »

Vilnius pateko į klestinčių išmaniųjų miestų 100-uką

Švedų IT bendrovė „Easypark“ ištyrė 500 pasaulio miestų, iš kurių atrinko 100, atitinkančių aukštą technologinį lygį pagal žmogaus potencialo plėtros indeksą. skaityti »

Po sunkių traumų ligoniams atsigauti padeda ir virtuali realybė (20)

Virtualiosios realybės technologija nebėra inovacija, skirta vien tik pramogauti, ją įvertino ir medikai. skaityti »

Kas sukūrė pirmąją kompiuterio programą?

Pirmoji programuotoja gyveno laikais, kai kompiuteriai dar net neegzistavo skaityti »

JAV kuriamas dronas, kuris įvykdęs užduotį tiesiog išnyksta

JAV kuriamas dronas, kuris po užduoties įvykdymo tiesiog išnyksta - mokslinei fantastikai prilyginami reikalavimai buvo išpildyti skaityti »

5 neįtikėtinos inovacijos, greitai tapsiančios mums prieinama realybe

Naujausi technologijų gamintojų išradimai kuriami siekiant ne tik palengvinti žmonių kasdienybę, bet ir praturtinti jų gyvenimus. skaityti »

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ atkeliavo į Lietuvos rinką

Holografinis kompiuteris „Microsoft HoloLens“ nuo šiol tapo prieinamas dar 29 naujose šalyse. Inovatyviu technologiniu įrenginiu nuo šiol galės džiaugtis ir lietuviai. skaityti »

Ar žinote, kam dar naudojamas šviesolaidinis kabelis?

Šiais laikais išgirdęs žodį „šviesolaidis“ arba „optinis kabelis“ iš karto pagalvoji apie internetą. Tačiau, pasirodo, šviesolaidinis kabelis naudojamas ne tik interneto ryšiui užtikrinti. skaityti »

Lietuviai kurs sistemą, užkertančią neteisėtus ir kenkėjiškus bepiločių orlaivių veiksmus

Nepaisant spartaus plėtros tempo, dronai vis dar laikoma nauja technologija, todėl Europos Sąjungos mastu bepiločių orlaivių naudojimas iki šiol nėra vieningai reglamentuotas. skaityti »