„Samsung“, „Panasonic“, SONY ir „XPand 3D“ vienija pastangas kuriant „Full HD 3D“ akinių standartą

Publikuota: 2011 m. rugpjūčio 16 d. antradienis

„Samsung Electronics Co.Ltd.“, „Panasonic Corporation“, „Sony Corporation“ ir „X6D Limited“ (XPAND 3D) paskelbė apie ketinimus bendradarbiauti kuriant naują buitinių aktyviųjų 3D akinių standartą pavadinimu „Full HD akiniai“ („Full HD Glasses“).

Naujasis susitarimas nurodo kompanijų siekį kartu sukurti ir licencijuoti radijo dažnių (RF) sistemą, skirtą 3D aktyviesiems akiniams, naudojamiems su 3D vaizdą atkuriančiais televizoriais, asmeniniais kompiuteriais, vaizdo projektoriais ir namų kino sistemomis. Trimačio formato vaizdui atkurti bus naudojami XPAND akiniai su aktyviuoju užraktu. Taip pat bus standartizuojami infraraudonųjų (IR) sistemų protokolai, skirti 3D aktyviesiems akiniams ir 3D ekranams susieti. Šie protokolai buvo kuriami visų standartizavimo iniciatyvoje dalyvaujančių kompanijų – „Panasonic“, XPAND 3D*, „Samsung“ ir „Sony“.

„Panasonic“ kovo mėnesį pranešė apie IR sistemos protokolų licenciją, kurią sukūrė kartu su XPAND. Šią licenciją remia ir kitos bendradarbiaujančios kompanijos. Nuoširdžiai džiaugiamės, kad standartizavimo sistemai sukurti bus naudojama mūsų sumanyta koncepcija, – kalbėjo Masayuki Kozuka, „Panasonic Corporation“ korporatyvinio tyrimų ir vystymo padalinio žiniasklaidos ir turinio departamento generalinis vadybininkas. – Tikime, kad bendradarbiavimas vystant šią 3D standartizavimo technologiją leis žymiai paspartinti 3D produktų diegimą."

Pasak „Samsung Electronics“ vaizdo ekranų padalinio tyrimų ir vystymo grupės viceprezidento Juracko Chae, „Skelbiama partnerystė nurodo “Samsung„ tikslą tiekti vartotojų lūkesčius atitinkančius naujausių technologijų įrenginius. Paaiškėjo, kad „Active 3D“ technologija yra populiariausias vartotojų pasirinkimas 3D televizorių rinkoje. NPD grupės duomenimis, „Active 3D“ technologija užėmė apie 96 procentus JAV 3D televizorių rinkos pirmojoje šių metų dalyje. Iniciatyva „Full HD 3D akiniai“ padės vartotojams toliau sėkmingai naudoti „Active 3D“ technologijos prietaisus ir patogiai stebėti raiškiausius ir įspūdingai atkuriamus 3D vaizdus.“

„Manome, kad aktyviųjų 3D akinių technologija yra tinkamiausias būdas užtikrinti tikrą 1080p vaizdo kokybę kiekvienai žmogaus akiai, – pasakė Jun Yonemitsu, „Sony Corporation“ namų pramogų vystymo padalinio generalinis vadybininkas. – Bendradarbiaudami šioje iniciatyvoje tikimės, kad naujausi pramonės pasiekimai leis vartotojams patogiau naudotis moderniais produktais.“

XPAND 3D generalinė direktorė Maria Costeira pasakė: „Džiaugiamės, kad turėsime galimybę sėkmingai panaudoti mūsų technologijas kuriant “Full HD 3D„ akinių standartą. Šis bendradarbiavimas sustiprins buitinės elektronikos pramonės veiklą užtikrinant geriausią 3D vaizdo kokybę. Vartotojams ir kino teatrų lankytojams bus pasiūlytas nesudėtingas ir efektyvus sprendimas, padėsiantis užtikrinti operacinį suderinamumą.“

Standartizuojant 3D akinius naudojama „Bluetooth“ technologija. Kaip teigė Michaelas Foley, „Bluetooth SIG“ generalinis direktorius, „Kartu dirbdami rinkos lyderiai sukurs 3D produktus, kurie geriausiai tenkins vartotojų lūkesčius. Mums labai malonu, kad „Bluetooth“ technologija bus svarbi šio sumanymo dalis.“

Licencija, reglamentuojanti „Full HD 3D“ akinių standartizavimą, turėtų būti išleista 2011 m. rugsėjo mėnesį. Nuo tada prasidės naujo tipo aktyviųjų 3D akinių kūrimo darbai. Universalius akinius, kuriuose bus įdiegti naujieji IR/RF protokolai, vartotojams bus galima įsigyti 2012 metais. Siekiama, kad šiuos akinius būtų įmanoma naudoti kartu su 2011–aisiais pagamintais 3D aktyviaisiais televizoriais. Laikantis šios iniciatyvos sąlygų, 4 kompanijos į rinką pristatys universalius 3D aktyviuosius akinius. 3D aktyviųjų akinių technologija leis „Full HD 3D“ kokybės vaizdą tiksliai nukreipti į kiekvieną žiūrovo akį, o dėl „Bluetooth®“ technologijos naudodamasis akiniais vartotojas galės laisviau judėti patalpoje.

*Bendradarbiaudamos protokolus sukūrė „Panasonic“ ir XPAND. Apie protokolus paskelbta 2011 m. kovo mėn. Juos palaiko 8 bendradarbiaujančios kompanijos: „Changhong Electric Co., Ltd.“, „FUNAI Electric Co., Ltd.“, „Hisense Electric Co., Ltd.“, „Hitachi Consumer Electronics Co., Ltd.“, „Mitsubishi Electric Corporation“, „Seiko Epson Corporation“, „SIM2 Multimedia S.p.A.“ ir „ViewSonic Corporation“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »