„Sharp“ švenčia 100 metų inovacijų jubiliejų parodoje „IFA 2012“

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 31 d. penktadienis

2012 metais, švęsdama savo 100 metų jubiliejų, įmonė „Sharp” parodoje IFA 2012” apžvelgs 100 inovacijų metų bei pažvelgs į šviesią ateitį pristatydama naujų technologijų, gaminių ir sprendimų bei pabrėždama kiekvieno gaminio kategoriją. IFA parodoje „Sharp“ pateiks daugybę modernių naujų gaminių ir technologijų, skirtų iš naujo apibrėžti klientų požiūrį į turinį ir jo naudojimą. Siekdama tapti pirmaujančia didelio ekrano LED televizorių gamintoja, „Sharp“ 2012–2013 metais visas pastangas nukreipė į siekį pasiūlyti klientams kiek įmanoma labiau įtraukiančių potyrių, kurie pavaizduoti naujosios įmonės reklamos dizaine.

 „Gaminame gaminius, kuriuos kiti nori imituoti“. Šie „Sharp“ įkūrėjo Tokuji Hayakawa ištarti žodžiai yra daugiau nei moto – tai bendra filosofija, kuri padarė „Sharp“ tokia įmone, kokia ji yra šiandien: naujovių ir technologijų lydere daugybėje sričių ir gaminių, darančių gyvenimą geresnį bei paprastesnį. „Sharp“ tiki, kad įmonės gaminiai išspręs realias žmonių problemas bei prisidės prie kultūros bei gerovės. Štai todėl „Sharp” visada ieško galimybių pagerinti gyvenimą, padėti aplinkai ir visuomenei bei teikia sprendimus atsižvelgdama į vartotojus.

„100 metų buvome patikimas simbolis, jungiantis klientus ir verslą visame pasaulyje. Mūsų demonstruojami gaminiai įrodo „Sharp“ aistrą kurti modernias technologijas, pranokstančias klientų lūkesčius. Tai leidžia tikėti, kad ir naująjį gyvavimo šimtmetį  būsime pirmaujanti naujovių varomoji jėga, – teigė Herman Karabetyan, „Sharp Europe“ rinkodaros skyriaus viceprezidentas. – Parodoje demonstruojami gaminiai – nuo didelio ekrano televizorių iki interaktyvių jutiklinių ekranų, naujausių saulės energijos technologijų ir buitinių prekių – skirti pagerinti žmonių gyvenimus namie, darbe ir bet kurioje kitoje aplinkoje.“

Svarbiausias „Sharp“ pasirodymo IFA parodoje momentas yra 90 colių AQUOS 3D LED televizoriaus pristatymas. Tai pasaulyje didžiausias 3D LED televizorius, leidžiantis mėgautis dvigubai didesniu nei 55 colių modelio vaizdu ekrane. „Full HD“ 90 colių ekranas turi „Sharp“ technologiją „Quattron“, užtikrinančią daugiau spalvų ir ryškesnius 3D vaizdus, tiesioginį LED fono apšvietimą, įmontuotą „Wi-Fi“ bei prieigą prie pačių populiariausių programų, tokių kaip „YouTube“, „Facebook“ ir „Twitter“, kuri galima per „Sharp“ AQUOS NET+ vartotojo sąsają.

Didelių televizorių serija

„Sharp“ pristatys ir didelio ekrano 2012 AQUOS LED televizorių asortimentą, apimantį septynis 60 ar daugiau colių modelius, kurių daugelis turi 3D vaizdo funkciją. Daugelis didelio ekrano modelių pateikiami su integruota „Wi-Fi“ funkcija, o visuose modeliuose yra „Sharp“ AQUOS NET+ sąsaja. „Sharp“ didelio ekrano serijos modeliai turi A+ ar net A++ energijos klasės etiketę.

Siekdama suteikti vartotojams geriausius žiūrėjimo potyrius „Sharp“ parodoje pristatys savo ICC-LED televizorių. Jis sujungia „I-cubed Research Center“ sukurtą ICC technologiją ir „Sharp“ didelio ekrano didelės skiriamosios gebos LCD technologiją. ICC, integruota pažintinės kūrybos technologija (angl. Integrated Cognitive Creation Technology), yra visiškai nauja signalų apdorojimo technologija, skirta atkurti „pažintinį“ procesą, kuriuo žmogaus smegenys supranta šviesos dirgiklius natūraliame pasaulyje. Naujasis ekranas bus sukurtas norint pasiekti tiek didelę 3840 x 2160 pikselių skiriamąją gebą, tiek mažas energijos sąnaudas, kurias užtikrina efektyvesnis šviesos naudojimas.

Vartotojams, kurie ieško itin plonų LED televizorių, pastatomų bet kurioje namų vietoje, „Sharp“ pristatys savo „AQUOUS Freestyle“ idėjas. „AQUOUS Freestyle“ modeliai, pateikiami 40 colių, 46 colių, 52 colių ir 60 colių ekrano dydžio klasėse, pasižymi žymiai plonesniu ir lengvesniu nei daugelio LED televizorių dizainu. Šie televizoriai išgauna didelės skiriamosios gebos vaizdą „Wi-Fi“ ryšiu, todėl juos galima lengvai pastatyti bet kurioje namų vietoje, kur tik yra maitinimo lizdas.                                                                                                                                           

Interaktyvių ekranų sistema

Parodoje „IFA 2012“ „Sharp“ pristatys savo naujojo 70 colių LCD interaktyvaus ekrano prototipą profesionalų rinkoms. Didelės skiriamosios gebos QFHD ekranas yra jutiklinis ir sustiprina bendradarbiavimą, leisdamas vienu metu ekrane sąveikauti keliems naudotojams. „Sharp“ taip pat debiutuos su savo pirmuoju 32 colių QFHD staliniu monitoriumi, pasižyminčiu moderniu indžio, galio, cinko oksido (IGZO) ekranu, užtikrinančiu aukštesnės kokybės skiriamąją gebą ir mažesnes energijos sąnaudas, bei 90 colių „Full HD“ ekranu. Visuose ekranuose naudojama „Sharp“ LED foninio apšvietimo technologija, sumažinanti energijos sąnaudas.

Energijos valdymo namų sistema

Dar vienas dėmesio centras IFA parodoje yra „Smart Energy Home“. Saulės energijos gamyba ir naudojimas elektros energijai tiekti atskiriems namams yra svarbus klausimas, vykdant namų statybą ateityje. Turėdama didesnę nei 50 metų patirtį gamindama saulės energijos gaminius, „Sharp“ yra šios srities pradininkė, o gamybos prasme – viena iš pasaulio lyderių. „Smart Energy Home“ sistemai „Sharp“ sukūrė modulius, kurie yra įmontuojami į pastato išorę. Kartu su elegantišku dizainu šie moduliai sujungia energijos taupymą ir ekologišką bei švarią energijos gamybą.  

Kadangi saulės energija tampa vis svarbesnė gyventojų sektoriui, „Sharp“ neseniai pristatė verslui skirtą pilną fotovoltinę sistemą, skirta montuoti gyvenamuosiuose rajonuose. Rinkinį sudaro „Sharp“ fotovoltiniai moduliai, inverteris, įterpimo sistema, įvairūs nuolatinės srovės komponentai ir visi maži komponentai. Be to, kartu su „Hitachi Capital“ „Sharp“ siūlo daugybę finansavimo galimybių privatiems investuotojams ir verslo klientams. Ši schema liepos mėnesį jau buvo pradėta vykdyti Jungtinėje Karalystėje, o terminui įpusėjus planuojama ją plėsti ir kitose Europos šalyse.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »