Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Publikuota: 2017 m. liepos 13 d. ketvirtadienis

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą  ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje.

Buvo tirtos 60 šalių, vertinant, kiek šalims pavyko pasiekti skaitmeninės ekonomikos srityje ir kaip jos sekasi integruoti naujas galimybes į  visuomenės gyvenimą. Indeksas buvo nustatomas pagal 4 rodiklius: Prieiga prie interneto ir infrastruktūros plėtra, Skaitmeninių technologijų paklausa tarp vartotojų, Valstybės politika, įstatymai ir ištekliai, Inovacijos ir investicijos į technologijas.

Tyrimo rezultatai parodė, kad skaitmeninės ekonomikos srityje lyderiauja Singapūras, Didžioji Britanija, Naujoji Zelandija, Jungtiniai Arabų Emyratai, Estija, Honkongas, Japonija ir Izraelis.

Sulėtėjusio augimo tempo šalimis įvardintos dauguma Vakarų Europos šalių, Skandinavijos šalys, Australija ir Pietų Korėja. Perspektyviomis – Kinija, Kenija, Rusija, Malaizija, Filipinai, Indonezija, Brazilija, Kolumbija, Čilė, Meksika. Tarp šių šalių pateko ir Lietuva.

Nors minėtose šalyse skaitmenizavimo lygis gana mažas, tačiau šalys demonstruoja aktyvų augimo tempą. Galiausiai, probleminėmis šalimis, kurių skaitmenizavimo lygis žemas, o augimo  tempai taip pat maži, pavadintos Pietų Afrika, Peru, Egiptas, Graikija ir Pakistanas.

Tyrimas taip pat parodė, kad pagrindinis skaitmenizavimo sėkmės raktas – visuomenės pasitikėjimas. Aušto skaitmenizavimo lygio šalių piliečiai labiau pasitiki technologijomis ir labiau toleruoja techninius nesklandumus, pasitaikančius naudojantis interneto paslaugomis ar per internetą atliekant finansines operacijas.

Šaltinis: https://newsroom.mastercard.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

Populiariausi straipsniai

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »