Žaidimų entuziastų laukia neramus kovas

Publikuota: 2017 m. vasario 28 d. antradienis

Užkietėjusiems žaidėjams šių metų kovas – metas, kai teks patuštinti savo kišenes, mat pirmąją pavasario savaitę numatomos net kelių žaidimų premjeros. Laukiančių visiškai originalios pramogos ir dar nematytame pasaulyje pasakojamos negirdėtos istorijos, dėmesį prikaustys vaidmenų žaidimas „Horizon: Zero Dawn“. Kovą taip pat pasirodys ir nauja žaidimų konsolė „Nintendo Switch“ bei jai skirti žaidimai. Visi, kurie prisimena „Nintendo Wii“ triumfą ir „ Wii U“ fiasko, su nekantrumu laukia „Switch“ premjeros.

„Žaidimų entuziastams prasideda nepamirštamas mėnuo – ilgai laukę pamėgtų žaidimų tęsinių, jie pagaliau galės pratęsti vakarus su „Torment: Tides of Numenera“, „Mass Effect: Andromeda“, „Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands“ ir kitais jau žinomų serijų tęsiniais, – naujienas pristato Edvinas Lelionis, „Technorama“ parduotuvių tinklo žaidimų grupės vadovas. – Vis dėlto prognozuojama, kad daugiausiai dėmesio susišluos „Horizon: Zero Dawn“ ir „Nintendo Switch“ su jai skirtais žaidimais.“

Patiems nekantriausiems E. Lelionis pristato šių dviejų naujienų subtilybes ir supažindina su būsimais „partneriais“ – žaidimų herojais.

Nauja „Nintendo“ žaidimų konsolė

Prieš dešimtmetį japonų kompanija „Nintendo“ pradėjo tikrą revoliuciją, o jos pagaminta žaidimų konsolė „Nintendo Wii“ viliojo žaisti net senjorus. „Nintendo“ inžinierių sukurti valdymo pulteliai leido žaidimus valdyti rankų mostais, o tokios pramogos kaip „Wii Sports“, „Mario Kart Wii“ ar „Wii Fit“ pavertė „Wii“ konsolę tikra vakarėlių žvaigžde. Vis dėlto „Nintendo“ nepavyko pakartoti „Wii“ sėkmės – šią konsolę turėjusi pakeisti „Wii U“ nebebuvo tokia populiari.

Atėjo laikas trečiam bandymui – kovo pradžioje parduotuvėse pasirodo naujausias „Nintendo“ kūrinys – žaidimų konsolė „Switch“, kuri tarsi chameleonas geba keisti savo pavidalą. Iš pirmo žvilgsnio „Switch“ primena senąją „Wii U“ – ji panaši į planšetę, įspraustą tarp dviejų „Joy-Con“ valdiklių, tačiau šoninius valdiklius galima nuimti, o patį ekraną – įstatyti į specialų dėklą. Prijungus „Switch“ prie televizoriaus, prietaisas tampa visiems įprasta žaidimų konsole, o nuimti valdikliai – visaverčiais pulteliais. „Joy-Conai“ leidžia žaidimus valdyti judesiais. Kadangi „Switch“ turi du vienodus valdiklius, jais galima žaisti dviese, o norint savo jėgas išbandyti didesniame draugų būryje, teks įsigyti papildomų priedų. Naujosios konsolės startui „Nintendo“ paruošė specialų mini žaidimų rinkinį „1-2-Switch“. Jame yra daugiau nei 20 „mini“ pramogų – kaubojų dvikovos, samurajų susirėmimai, stalo teniso ir šokių turnyrai, piešimas ir net beisbolas.

Nerimą kelia tik vienas klausimas – ar „Nintendo“ pavyks patenkinti paklausą: premjerai numatytos konsolės buvo akimirksniu išpirktos per išankstinę rezervaciją.

Pirmyn į akmens amžių!

Žaidimai, kurių istorija pasakoja apie katastrofą išgyvenusį pasaulį ir civilizacijų saulėlydį jau tapo vaidmenų žanro klasika, todėl žaidimų kūrėjai bando juos atšviežinti naujomis idėjomis. Vienas tokių naujovių pavyzdys – paskutinę vasario dieną pasirodantis žaidimas „Horizon: Zero Dawn“. Jo veiksmas vyksta po pasaulį ištikusios apokalipsės praėjus keliems amžiams, o gal net tūkstantmečiams.

„Horizon: Zero Dawn“ pasaulyje netrūksta maisto, nėra kanibalais virtusių žmonių ar radiacijos sukurtų mutantų. Žmonija jau spėjo pamiršti visus civilizacijos progreso vaisius ir sugrįžo į gentinę santvarką. Kailiais apsikarstę, lankais ir ietimis ginkluoti pirmykščiai žmonės nebeatsimena, koks įvykis sunaikino buvusį pasaulį. Akivaizdu, kad prieš katastrofą pasaulis buvo toli pažengęs – saulės nutviekstomis prerijomis lėtai keliauja milžiniški, dinozaurus primenantys robotai, o aukštoje žolėje tyko pavojingos ir vikrios mechaninės katės. Tačiau kas jį sunaikino, kodėl gyvūnus primenantys robotai vis dar egzistuoja, koks jų tikslas, kas yra paslaptingieji kūrėjai, apie kuriuos kalba seni genčių išminčiai? Visas paslaptis teks aiškintis kartu su pagrindine žaidimo heroje Aloy, kuri augs ir bręs tiesiog akyse.

„Horizon: Zero Dawn“ priskiriamas vaidmenų žaidimų žanrui, todėl norint praeiti visą vieno žaidėjo kampaniją, trunkama daugiau nei trisdešimt valandų. Tiesa, žaidimu, bent jau kol kas, galės pasimėgauti tik „Sony Playstation 4“ konsolių šeimininkai – nėra jokios informacijos, ar jis kada nors bus perkeltas į kitas platformas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Microsoft“ sukūrė nemokamą programėlę silpnaregiams

„Microsoft“ sukūrė nemokamą mobilią programėlę „Seeing AI“ silpnaregiams, kuri analizuoja vaizdo kameros informaciją ir pasakoja balsu, ką mato aplink. skaityti »

Skaitmeninė evoliucija: kokios šalys lyderiauja?

Flečerio mokykla ir „Mastercard“ atliko tyrimą ir paskelbė ataskaitą „Skaitmeninės evoliucijos indeksas 2017 metais“, kurioje vertinami šalių pasiekimai skaitmeninės ekonomikos srityje. skaityti »

18 proc. elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami

Elektronikos platintojų asociacijos (EPA) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 18 proc. visų laikomų elektronikos prietaisų Lietuvos gyventojų namuose yra nenaudojami. skaityti »

Pristatytas įrankis, pakeisiantis šiandieninę skaitmeninę ekonomiką

Neseniai „Dell EMC“ užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad organizacijos, kurios IT transformacijai skiria daug dėmesio, į IT žiūri kaip į konkurencinį pranašumą septynis kartus dažniau. skaityti »

Vairuotojų dėmesiui: 4 išmanūs sprendimai saugiam eismui

Pasirodo, eismo saugumo sprendimai gimsta ne tik automobilių gamyklose, bet ir išmaniųjų telefonų gamintojų dirbtuvėse. skaityti »

Sukurtas trimatis infraraudonųjų spindulių veido skeneris

Bendrovė „Morpho“ išleido naują biometrijos terminalą „3D Face Reader“, skirtą identifikuoti darbuotojus, skenuojant jų veidus. skaityti »

Elektroninės komercijos naujienos: siuntas pristatantys dronai ir auganti Kinijos galia

Elektroniniai verslai smarkiai keičia ne tik mažmeninės prekybos, bet ir logistikos sektorių. Kas ir kaip mums pristatinės mūsų internetinius pirkinius ir kas mums parduos prekes? skaityti »

Augantis kompiuterinių žaidimų įrangos pardavimas skatina inovacijas

Viename seniausių ir didžiausių žaidimams skirtų renginių pasaulyje „Electronic Entertainment Expo“ (E3) pristatyta daugybė naujų kompiuterinių žaidimų ir jiems skirtos techninės įrangos. skaityti »

„Microsoft“ pristatė klaviatūrą su įtaisytu pirštų atspaudų skeneriu

Klaviatūra panaši į pirmtakę „Surface Keyboard“, tačiau turi atskirą mygtuką su jutikliu „Fingerprint ID“, kuris geba pažinti naudotoją. skaityti »

Saulėtekio slėnyje kuriamos aukštosios technologijos Silicio slėniui

Saulėtekio slėnyje Vilniuje įsikūręs Fizinių ir technologijos mokslų centras bendradarbiauja su Silicio slėnio kompanija „Lam Research Corporation“. skaityti »