Bendravimas su klientais vis labiau keliasi į internetą

Publikuota: 2013 m. lapkričio 19 d. antradienis

Per artimiausius trejus metus internetinių realiojo laiko pokalbių (angl. livechat) poreikis klientams aptarnauti augs daugiau nei 3,3 karto, prognozuoja Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovė „Contact Babel“. Šiandien vartotojai su įmonėmis dažniausiai susisiekia telefonu, tačiau jo populiarumas ateityje mažės. 

„Contact Babel“ analitikai prognozuoja, kad iki 2016 m. realiojo laiko interneto pokalbių būdu įmonės sulauks 7,3 proc. visų užklausų. Tai bus greičiausiai populiarėjantis klientų aptarnavimo būdas. Kreipimosi telefonu populiarumas iki 2016 m sumažės 3,6 proc. punkto iki 69,2 proc. gaunamų klausimų, o užklausimų elektroniniu paštu sumažės 2 proc. punktais iki 13,2 procento.

Realiojo laiko pokalbiai internete itin išpopuliarės mažmeninės prekybos sektoriuje. Jie taps el. laiškų pakaitalu, nes vartotojus trauks galimybė greitai gauti tikslius atsakymus tame pačiame interneto puslapyje.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį, kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. skaityti »

Neįgaliųjų organizacija imasi socialinio verslo

Protinę negalią turinčių asmenų užimtumu besirūpinanti neyriausybinė organizacija VšĮ Lobių dirbtuvės imasi naujos veiklos – medžio gaminių pardavimu el. parduotuvėje. skaityti »

„Facebook“ socialiniame tinkle – 2 mlrd. narių

Socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Cukerbergas pranešė, kad birželio 27 d. tinklo narių skaičius pasiekė 2 milijardus. skaityti »

Lietuviškam interneto adresui – 25-eri

1992 metų birželį, padedant Norvegijos vyriausybei, internete buvo įkurtas LT srities domenas. skaityti »

Daiktų interneto perspektyvos auga

Tyrimo bendrovė „International Data Corp.“ paskelbė atnaujintas prognozes apie Daiktų interneto rinką skaityti »

Internetinė prekyba po dešimties metų: parduotuvė kišenėje ir kvapai internetu

Pagal pirkusiųjų internetu gyventojų skaičių Lietuva dar vis atsilieka nuo Europos Sąjungos vidurkio, tačiau skaičiuojama, kad jį pavyks pasiekti jau po trejų metų. skaityti »

Po ketverių metų internetu naudosis daugiau nei pusė pasaulio gyventojų

Didžiausia tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ paskelbė ataskaitą „Visual Networking Index Complete Forecast“, kurioje prognozuojama interneto infrastruktūros plėtra. skaityti »

Saugus internetas – naujos galimybės žmonėms ir verslui

Valstybinio vizito į Estiją išvykusi Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė kartu su Estijos vadove Kersti Kaljulaid Taline atidarė tarptautinį „EuroDIG“ forumą. skaityti »

ES kovoja už europietišką audiovizualinį turinį internete

Europos Sąjunga sugriežtino reikalavimus audiovizualiniam turiniui, skelbiamam internetu. skaityti »

„Cisco Systems“ pelnas išaugo

Didžiausia pasaulyje tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ per trečiąjį finansinį ketvirtį padidino grynąjį pelną, nepaisant į sumažėjusias pajamas. skaityti »