Beveik pusę reklamos internete kontroliuoja „Google“

Publikuota: 2011 m. gruodžio 12 d. pirmadienis

Agentūros „ZenithOptimedia“ duomenimis, 44 proc. reklamos internete pelno nukeliauja į „Google“ kišenę. Ataskaitoje pabrėžiama, jog 2006–2010 metų laikotarpiu „Google“ sugebėjo padidinti savo dalį rinkoje nuo 34,9 proc. iki 44,1 proc.

Duomenys rodo ir kitą „Google“ pasiekimą – 2010 metais „Google“ pavyko įsitvirtinti paieškos reklamos segmente. 2006–2010 metų laikotarpiu kompanijos rodikliai čia išaugo nuo 72 proc. iki 85 proc.

Be to, „ZenithOptimedia“ specialistai pasidalijo savo nuomone apie artimiausią reklamos rinkos ateitį. Jų teigimu, palyginti su 2010 metais, šiemet išlaidos reklamai išaugs 3,5 proc. ir sieks 464 mlrd. JAV dolerių. Prognozuojama, jog nepaisant sudėtingos ekonominės situacijos Europoje ir augančio nerimo, kad krizė gali pasikartoti, 2012, 2013 ir 2014 metais sektoriaus augimas sieks atitinkamai 4,7 proc., 5,2 proc. ir 5,8 proc.

Tokias optimistiškas prognozes agentūra sieja su kas ketverius metus vykstančiais pasauliniais įvykiais – olimpinės žaidynės, pasaulio čempionatai, prezidento rinkimai didžiausiose pasaulio šalyse prisideda prie reklamos rinkos augimo.

Šaltinis: internet.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha