„Facebook“ pradėjo pardavinėti reklamą realiojo laiko režimu

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 14 d. penktadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ rugsėjo 13 dieną paleido reklaminę platformą „Facebook Ad Exchange“ (FBX), reklamdaviams leidžiančią pirkti skelbimus realiuoju laiku, praneša „TechCrunch“.

Platforma leidžia bendrovėms dėti tikslinę reklamą, orientuotą ne tik į informaciją, kurią vartotojai suteikia pačiame socialiniame tinkle, bet ir jų elgesį internete, kurį sistema atseka pagal сookies (failai su unikalia informacija, kuriuos tinklalapiai išsaugo vartotojo kompiuteryje). Reklamos užsakovai veikia ne tiesiogiai, o per  reklamos publikavimo sistemas – Demand Side Platforms (DSP).

„Facebook“ reklama bus parduodama realiojo laiko režimu pagal aukciono sistemą – Real-Time Bidding (RTB). Kai vartotojas atsiverčia „Facebook“ puslapį, platforma pagal jo unikalią informaciją išsiunčia užklausas DSP. Ši sistema realiojo laiko režimu atsižvelgia į vieno ar kito vartotojo vertę, o aukciono nugalėtojas gauna galimybę parodyti savo reklamą.

Pagrindinis sistemos „Ad Exchange“ pranašumas tas, kad didinamas reklamos tikslingumas, o reklamos užsakovai perka ne vietą svetainėje, o savo tikslinės auditorijos dėmesį. Be to, ji leidžia susieti reklamą su įvykiais, vykstančiais reklamos rodymo metu, tarkim, sporto rungtynėmis ar filmų premjeromis.

Visiškai atsisakyti FBX reklamos „Facebook“ vartotojai negalės, tik konkrečios DSP paslaugų.

Testiniu režimu sistema buvo įdiegta šių metų vasarą.

Naujoji reklamos pardavimo technologija leis „Facebook“ žymiai padidinti pajamas. RTB rinką dabar sudaro apie 3–4 mlrd. dolerių per metus, tačiau po trejų metų, anot analitikų, gali išaugti iki 20 mlrd. dolerių.

Antrąjį šių metų ketvirtį „Facebook“ pajamos sudarė 1,18 mlrd. dolerių. Dabar socialinis tinklas uždirba iš reklamjuosčių iš „reklaminių istorijų“, atsirandančių vartotojų naujienų juostoje.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Bus kuriama vieninga žiniasklaidos informacinė sistema

Siekiant padidinti visuomenės informavimo priemonių veiklos viešumą ir skaidrumą, Vyriausybė teikia Seimui Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. skaityti »

77 proc. lietuvių internetu nuolat naudojasi asmeniniais tikslais

„Kantar TNS“ tyrimai rodo, kad 16–34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius su prieiga prie tinklo. skaityti »

Interneto svetainių kūrimas padeda modernizuoti verslą

Šiandien internetinius tinklalapius turi ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys. Dabar tai yra bene tas pats, kaip turėti mobilųjį telefoną. skaityti »

Europos Sąjunga kurs nemokamą belaidžio interneto tinklą

Europos Parlamentas nubalsavo už programą „Wifi4eu“, pagal kurią visose Europos Sąjungos šalyse siūloma nemokamai steigti belaidžio interneto stoteles. skaityti »

Studentai sukūrė sistemą, leidžiančią telefonu įjungti šviesą biure ar užkaisti virdulį

Galimybė telefonu užkaisti virdulį egzistuoja ne tik filmuose – tai įrodė bendram projektui susibūrę talentingi Lietuvos studentai, vos per kelias savaites sukūrę sistemą, kuri leidžia internetu valdyti buities bei elektronikos prietaisus biure ar namuose. skaityti »

Atidaryta nauja interneto karštosios linijos svetainė

Nauja specializuota RRT svetainė skirta pranešimams apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, darantį įtaką nepilnamečiams. skaityti »

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“. skaityti »

E. prekybos dešimtmetis: 6 kartus padaugėjo internetu perkančių lietuvių

Per pastarąjį dešimtmetį visoje Europos Sąjungoje asmenų, perkančių internetu, padaugėjo beveik dvigubai. skaityti »

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Interneto rūšys ir tiekėjai: kaip išsirinkti?

Patarimai, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis internetą ir kaip nuspręsti, kokia interneto rūšis jums tinkamiausia. skaityti »