„Facebook“ pradėjo pardavinėti reklamą realiojo laiko režimu

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 14 d. penktadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ rugsėjo 13 dieną paleido reklaminę platformą „Facebook Ad Exchange“ (FBX), reklamdaviams leidžiančią pirkti skelbimus realiuoju laiku, praneša „TechCrunch“.

Platforma leidžia bendrovėms dėti tikslinę reklamą, orientuotą ne tik į informaciją, kurią vartotojai suteikia pačiame socialiniame tinkle, bet ir jų elgesį internete, kurį sistema atseka pagal сookies (failai su unikalia informacija, kuriuos tinklalapiai išsaugo vartotojo kompiuteryje). Reklamos užsakovai veikia ne tiesiogiai, o per  reklamos publikavimo sistemas – Demand Side Platforms (DSP).

„Facebook“ reklama bus parduodama realiojo laiko režimu pagal aukciono sistemą – Real-Time Bidding (RTB). Kai vartotojas atsiverčia „Facebook“ puslapį, platforma pagal jo unikalią informaciją išsiunčia užklausas DSP. Ši sistema realiojo laiko režimu atsižvelgia į vieno ar kito vartotojo vertę, o aukciono nugalėtojas gauna galimybę parodyti savo reklamą.

Pagrindinis sistemos „Ad Exchange“ pranašumas tas, kad didinamas reklamos tikslingumas, o reklamos užsakovai perka ne vietą svetainėje, o savo tikslinės auditorijos dėmesį. Be to, ji leidžia susieti reklamą su įvykiais, vykstančiais reklamos rodymo metu, tarkim, sporto rungtynėmis ar filmų premjeromis.

Visiškai atsisakyti FBX reklamos „Facebook“ vartotojai negalės, tik konkrečios DSP paslaugų.

Testiniu režimu sistema buvo įdiegta šių metų vasarą.

Naujoji reklamos pardavimo technologija leis „Facebook“ žymiai padidinti pajamas. RTB rinką dabar sudaro apie 3–4 mlrd. dolerių per metus, tačiau po trejų metų, anot analitikų, gali išaugti iki 20 mlrd. dolerių.

Antrąjį šių metų ketvirtį „Facebook“ pajamos sudarė 1,18 mlrd. dolerių. Dabar socialinis tinklas uždirba iš reklamjuosčių iš „reklaminių istorijų“, atsirandančių vartotojų naujienų juostoje.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį, kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. skaityti »

Neįgaliųjų organizacija imasi socialinio verslo

Protinę negalią turinčių asmenų užimtumu besirūpinanti neyriausybinė organizacija VšĮ Lobių dirbtuvės imasi naujos veiklos – medžio gaminių pardavimu el. parduotuvėje. skaityti »

„Facebook“ socialiniame tinkle – 2 mlrd. narių

Socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Cukerbergas pranešė, kad birželio 27 d. tinklo narių skaičius pasiekė 2 milijardus. skaityti »

Lietuviškam interneto adresui – 25-eri

1992 metų birželį, padedant Norvegijos vyriausybei, internete buvo įkurtas LT srities domenas. skaityti »

Daiktų interneto perspektyvos auga

Tyrimo bendrovė „International Data Corp.“ paskelbė atnaujintas prognozes apie Daiktų interneto rinką skaityti »

Internetinė prekyba po dešimties metų: parduotuvė kišenėje ir kvapai internetu

Pagal pirkusiųjų internetu gyventojų skaičių Lietuva dar vis atsilieka nuo Europos Sąjungos vidurkio, tačiau skaičiuojama, kad jį pavyks pasiekti jau po trejų metų. skaityti »

Po ketverių metų internetu naudosis daugiau nei pusė pasaulio gyventojų

Didžiausia tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ paskelbė ataskaitą „Visual Networking Index Complete Forecast“, kurioje prognozuojama interneto infrastruktūros plėtra. skaityti »

Saugus internetas – naujos galimybės žmonėms ir verslui

Valstybinio vizito į Estiją išvykusi Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė kartu su Estijos vadove Kersti Kaljulaid Taline atidarė tarptautinį „EuroDIG“ forumą. skaityti »

ES kovoja už europietišką audiovizualinį turinį internete

Europos Sąjunga sugriežtino reikalavimus audiovizualiniam turiniui, skelbiamam internetu. skaityti »

„Cisco Systems“ pelnas išaugo

Didžiausia pasaulyje tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ per trečiąjį finansinį ketvirtį padidino grynąjį pelną, nepaisant į sumažėjusias pajamas. skaityti »