„Facebook“ pradėjo pardavinėti reklamą realiojo laiko režimu

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 14 d. penktadienis

Socialinis tinklas „Facebook“ rugsėjo 13 dieną paleido reklaminę platformą „Facebook Ad Exchange“ (FBX), reklamdaviams leidžiančią pirkti skelbimus realiuoju laiku, praneša „TechCrunch“.

Platforma leidžia bendrovėms dėti tikslinę reklamą, orientuotą ne tik į informaciją, kurią vartotojai suteikia pačiame socialiniame tinkle, bet ir jų elgesį internete, kurį sistema atseka pagal сookies (failai su unikalia informacija, kuriuos tinklalapiai išsaugo vartotojo kompiuteryje). Reklamos užsakovai veikia ne tiesiogiai, o per  reklamos publikavimo sistemas – Demand Side Platforms (DSP).

„Facebook“ reklama bus parduodama realiojo laiko režimu pagal aukciono sistemą – Real-Time Bidding (RTB). Kai vartotojas atsiverčia „Facebook“ puslapį, platforma pagal jo unikalią informaciją išsiunčia užklausas DSP. Ši sistema realiojo laiko režimu atsižvelgia į vieno ar kito vartotojo vertę, o aukciono nugalėtojas gauna galimybę parodyti savo reklamą.

Pagrindinis sistemos „Ad Exchange“ pranašumas tas, kad didinamas reklamos tikslingumas, o reklamos užsakovai perka ne vietą svetainėje, o savo tikslinės auditorijos dėmesį. Be to, ji leidžia susieti reklamą su įvykiais, vykstančiais reklamos rodymo metu, tarkim, sporto rungtynėmis ar filmų premjeromis.

Visiškai atsisakyti FBX reklamos „Facebook“ vartotojai negalės, tik konkrečios DSP paslaugų.

Testiniu režimu sistema buvo įdiegta šių metų vasarą.

Naujoji reklamos pardavimo technologija leis „Facebook“ žymiai padidinti pajamas. RTB rinką dabar sudaro apie 3–4 mlrd. dolerių per metus, tačiau po trejų metų, anot analitikų, gali išaugti iki 20 mlrd. dolerių.

Antrąjį šių metų ketvirtį „Facebook“ pajamos sudarė 1,18 mlrd. dolerių. Dabar socialinis tinklas uždirba iš reklamjuosčių iš „reklaminių istorijų“, atsirandančių vartotojų naujienų juostoje.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

4 įdomūs faktai apie artėjančią daiktų interneto revoliuciją

Ekspertai kalba, kad jau netolimoje ateityje daiktų internetas taps masiniu reiškiniu, kuris ženkliai palengvins kiekvieno mūsų kasdienybę. skaityti »

Ar verta registruoti interneto svetainės adresą su lietuviškais rašmenimis?

Balandžio pradžioje jau ketvirtą kartą buvo surengti gražiausio svetainės vardo su lietuviškomis raidėmis, rinkimai. skaityti »

„Microsoft“ Europoje atidarė daiktų interneto laboratoriją

Daiktų interneto laboratorijos orientuotos į klientus, kurie investuoja į daiktų internetą – galimybę sujungti į vieną tinklą visus elektroninius prietaisus, nuo šaldytuvo iki namų robotų. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių apsiperka kiniškose el.parduotuvėse

Europiečiai apsiperka ne tik Vakarų parduotuvėse, bet vis drąsiau gręžiasi į Rytus – į Kiniją, kuri tapo populiariausia Lietuvos, o taip pat ir Europos gyventojų užsieninių apsipirkimų šalimi. skaityti »

Lietuviškumu žavėję domenai su diakritiniais ženklais grimzta į nebūtį

Sukanka lygiai 13 metų, kai .lt domene buvo pradėti registruoti domenų vardai, turintys savitųjų lietuvių kalbos abėcėlės raidžių. skaityti »

Mokslininkai rado alternatyvą „Wi-Fi“ tinklui

Olandijos Eindhoveno universiteto tyrėja pasiūlė kaip alternatyvą „Wi-Fi“ naudoti infraraudonųjų spindulių tinklus. skaityti »

UNESCO ragina sudaryti sąlygas moterims naudotis internetu

Pasaulyje internetas vis dar labiau prieinamas vyrams, nei moterims. skaityti »

Kaip kurti įvaizdį socialiniuose tinkluose

orint kurti įvaizdį, pirmiausia turime sugalvoti, kokie norime atrodyti kitiems – teigia Arvidas Bendorius. skaityti »

Daiktų interneto prognozės 2020-iesiems

Nuo 2017 iki 2021 m. pasaulinė daiktų interneto rinka augs 4 proc. skaityti »

Tyrimas atskleidė, kokį poveikį mums daro neigiamos žinutės internete

Tai, kaip elgiamės internete su kitais žmonėmis, turi pasekmių ir realiame gyvenime. skaityti »