Reklaminiuose skelbimuose, kurie rodomi „Google“ paieškos sistemoje ir įvairiose kompanijos paslaugose, pradėti rodyti vienaip ar kitaip su reklamuojama preke ar prekės ženklu susijusių naudotojų vardai ir nuotraukos.
Reklaminiuose skelbimuose, kurie rodomi „Google“ paieškos sistemoje ir įvairiose kompanijos paslaugose, pradėti rodyti vienaip ar kitaip su reklamuojama preke ar prekės ženklu susijusių naudotojų vardai ir nuotraukos. Nuotraukos ir vardai imami iš socialinio tinklo „Google+“, o naudotojo ryšys su preke ar prekės ženklu nustatomas pagal jo aktyvumą – atsižvelgiama į jo publikuotus atsiliepimus, „YouTube“ ar „Google Play“ pažymėtus įvertinimus ir t. t. Tai gali įvykti tik tuomet, kai vartotojas paspaudė +1 kompanijos ar prekės ženklo puslapyje, kurį galima rasti „Google“ tarnybų svetainėse.
Nors į šią „Google“ reklamos schemą įtraukti visi suaugę „Google Plus“ socialinio tinklo vartotojai, norintiems nedalyvauti šioje programoje taip pat suteikta galimybė viso to atsisakyti. Tam reikalui teks savo paskyroje išjungti opciją „Shared endorsement“.
Šaltinis:
penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.