„Google“ pradėjo reklamoje naudoti vartotojų vardus ir nuotraukas

Publikuota: 2013 m. spalio 14 d. pirmadienis

Reklaminiuose skelbimuose, kurie rodomi „Google“ paieškos sistemoje ir įvairiose kompanijos paslaugose, pradėti rodyti vienaip ar kitaip su reklamuojama preke ar prekės ženklu susijusių naudotojų vardai ir nuotraukos. Nuotraukos ir vardai imami iš socialinio tinklo „Google+“, o naudotojo ryšys su preke ar prekės ženklu nustatomas pagal jo aktyvumą – atsižvelgiama į jo publikuotus atsiliepimus, „YouTube“ ar „Google Play“ pažymėtus įvertinimus ir t. t. Tai gali įvykti tik tuomet, kai vartotojas paspaudė +1 kompanijos ar prekės ženklo puslapyje, kurį galima rasti „Google“ tarnybų svetainėse.

Nors į šią „Google“ reklamos schemą įtraukti visi suaugę „Google Plus“ socialinio tinklo vartotojai, norintiems nedalyvauti šioje programoje taip pat suteikta galimybė viso to atsisakyti. Tam reikalui teks savo paskyroje išjungti opciją „Shared endorsement“.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Saugesnio interneto diena: patarimai naudotojams

2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas – paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. skaityti »

„Google Maps“ atvėrė Vilniaus oro uosto vidų

Apie Vilniaus oro uostą galima sužinoti dar daugiau – nuo šiol jo vidaus žemėlapį galima pamatyti per „Google“ siūlomą internetinių žemėlapių paslaugą. skaityti »

46 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. IV ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 46 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

Kovai su patyčiomis – seminarai internetu

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuota kampanija „Už saugią Lietuvą“ kartu su partneriais - elektroniniu dienynu TAMO, toliau tęsia veiklas kovoje su patyčiomis ir emociniu smurtu. skaityti »

Vaikai nesuvokia, kokios grėsmės jų tyko internete

Trečdalis penkiolikmečių yra dalinęsi internete savo nuotraukomis, kuriose jie buvo apsinuoginę. Tai – tik vienas iš šokiruojančių faktų, kuriuos atskleidė daugiau nei metus trukęs Anglijos vaikų reikalų komisaro tyrimas. skaityti »

Pavydas interneto draugams kelia neigiamas emocijas

Socialinė žiniasklaida prasidėjo kaip priemonė palaikyti ryšį su draugais ir dalytis laimingais prisiminimais. skaityti »

Kuo „Facebook“ nustebins 2017-aisiais?

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ 2016-aisiais savo vartotojus džiugino naujų funkcijų ir patobulinimų gausa. skaityti »

Suomiai labiausiai priklausomi nuo interneto

Švedų mobiliojo ryšio operatorius „Tefficient“ atliko tyrimą 32-ose pasaulio šalyse, siekdamas išsiaiškinti, kuri šalis yra labiausiai priklausoma nuo išmaniųjų elektroninių prietaisų. skaityti »

Prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu. skaityti »

Per internetą daugiausia apsiperka Izraelio gyventojai

2016 metais į Izraelį atėjo 8,1 tonos prekių, užsakytų užsienio el. parduotuvėse. skaityti »