Interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Publikuota: 2013 m. spalio 22 d. antradienis

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose.

Šis susitarimas suteiks galimybę įvertinti mažiausiai 80 proc. visos Lietuvos internetinės banerinės reklamos rinkos ir pateikti vartotojams itin detalią informaciją apie reklamos išlaidas bei apimtis virtualioje erdvėje. Tokiu būdu rinkos dalyviai galės naudotis išsamiais interneto reklamos monitoringo duomenims, kaip kad yra matuojama kituose žiniasklaidos kanaluose – televizijoje, radijuje, spaudoje, lauko, vidaus bei kino reklamoje. Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT vienintelė mūsų šalyje atlieka tokio pobūdžio išsamų reklamos apimčių ir jos kanalų tyrimą.

„Šiemet reklamos internete apimtys vidutiniškai auga apie 16 proc. Tikėtina, kad ši rinka ir toliau nelėtins savo tempo. Mūsų tikslas – kokybiškos, tikslios ir patikimos duomenų analizės, todėl labai palaikome interneto rinkos dalyvių sprendimą vieningai ir skaidriai pateikinėti reklamos deklaracijas. Tikslūs ir patikimi duomenys apie internetinę reklamos rinką padės efektyviau dirbti tiek media agentūroms, tiek reklamos užsakovams ar internetinių svetainių valdytojams. Be to, tai padės pritraukti papildomų lėšų interneto industrijai“, – teigia tyrimų bendrovės TNS LT direktorius Gytis Juodpusis.

„Siekdami kiek įmanoma tikslesnio interneto reklamos rinkos įvertinimo, kartu su TNS LT radome tokią duomenų pateikimo formą, kuri aiškiausiai atspindės reklamos apimtis. O kokybiški rinkos matavimai įmanomi tik surinkus duomenis iš visų rinkos dalyvių. Dėl to mums net nekilo abejonių, kad radus tikslesnę duomenų teikimo formą, vieningai teiksime informaciją“, – sako Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė Aistė Žilinskienė.

Iki šiol didieji interneto naujienų portalai savarankiškai nuspręsdavo, ar reklamos investicijų deklaracijos bus viešinamos ar liks konfidencialiomis. Pagrindinis Interneto reklamos monitoringo įrankis buvo TNS LT naudojama automatinė interneto reklamos apimčių matavimo sistema „Evaliant“, kuri įvertina reklamos apimtis bei leidžia pamatyti reklamos internete pavyzdžius.

TNS LT priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai TNS, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.

„Kantar“ – viena didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių, priklausanti komunikacijos paslaugų grupei WPP. Vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, grupė siekia teikti išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei ir būti lyderiu šioje srityje. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių.

Šaltinis: TNS LT
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį, kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. skaityti »

Neįgaliųjų organizacija imasi socialinio verslo

Protinę negalią turinčių asmenų užimtumu besirūpinanti neyriausybinė organizacija VšĮ Lobių dirbtuvės imasi naujos veiklos – medžio gaminių pardavimu el. parduotuvėje. skaityti »

„Facebook“ socialiniame tinkle – 2 mlrd. narių

Socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Cukerbergas pranešė, kad birželio 27 d. tinklo narių skaičius pasiekė 2 milijardus. skaityti »

Lietuviškam interneto adresui – 25-eri

1992 metų birželį, padedant Norvegijos vyriausybei, internete buvo įkurtas LT srities domenas. skaityti »

Daiktų interneto perspektyvos auga

Tyrimo bendrovė „International Data Corp.“ paskelbė atnaujintas prognozes apie Daiktų interneto rinką skaityti »

Internetinė prekyba po dešimties metų: parduotuvė kišenėje ir kvapai internetu

Pagal pirkusiųjų internetu gyventojų skaičių Lietuva dar vis atsilieka nuo Europos Sąjungos vidurkio, tačiau skaičiuojama, kad jį pavyks pasiekti jau po trejų metų. skaityti »

Po ketverių metų internetu naudosis daugiau nei pusė pasaulio gyventojų

Didžiausia tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ paskelbė ataskaitą „Visual Networking Index Complete Forecast“, kurioje prognozuojama interneto infrastruktūros plėtra. skaityti »

Saugus internetas – naujos galimybės žmonėms ir verslui

Valstybinio vizito į Estiją išvykusi Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė kartu su Estijos vadove Kersti Kaljulaid Taline atidarė tarptautinį „EuroDIG“ forumą. skaityti »

ES kovoja už europietišką audiovizualinį turinį internete

Europos Sąjunga sugriežtino reikalavimus audiovizualiniam turiniui, skelbiamam internetu. skaityti »

„Cisco Systems“ pelnas išaugo

Didžiausia pasaulyje tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ per trečiąjį finansinį ketvirtį padidino grynąjį pelną, nepaisant į sumažėjusias pajamas. skaityti »