„Samsung“ klientams Lietuvoje techninę pagalbą galima gauti ir socialiniame tinkle „Facebook“

Publikuota: 2012 m. birželio 30 d. šeštadienis

„Samsung Electronics“ yra pirmoji technologijų įmonė, kuri savo klientams Lietuvoje sukūrė naują techninės pagalbos paskyrą socialiniuose tinkluose. Kiekvienas socialinio tinklo „Facebook“ naudotojas internetu turi galimybę greitai ir patogiai gauti patyrusių ekspertų atsakymus į dominančius klausimus apie „Samsung“ produktus.

„Samsung“ pagalbos paskyra pasiekiama „Samsung Lietuva“ oficialaus „Facebook“ puslapio skiltyje „Palaikymo forumas“. Kiekvienai produktų grupei – mobiliesiems įrenginiams, TV, garso, vaizdo, fotoaparatūrai, kompiuterinei ir buitinei technikai – sukurtos atskiros skiltys. „Facebook“ paskyros vartotojai gali užduoti dominantį klausimą „Samsung“ technologijų ekspertams, susipažinti su kitų „Facebook“ vartotojų anksčiau pateiktais klausimais ir gautais atsakymais, diskutuoti ir dalintis savo patirtimi.

Paskyros informacinėje skiltyje vartotojai gali gauti ir naudingos informacijos apie naujausių „Samsung“ produktų sistemų atnaujinimus, ji taip pat bus reguliariai papildoma įvairiais patarimais, pavyzdžiui, kaip naudotis naujausių technologijų teikiamais pranašumais.

Naujoji paslauga „Samsung“ klientams Lietuvoje prieinama interneto svetainėje http://www.facebook.com/samsunglt/app_130236337100576. Panašios paskyros parengtos ir „Samsung“ klientams Latvijoje ir Estijoje. 

 

 

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Bus kuriama vieninga žiniasklaidos informacinė sistema

Siekiant padidinti visuomenės informavimo priemonių veiklos viešumą ir skaidrumą, Vyriausybė teikia Seimui Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. skaityti »

77 proc. lietuvių internetu nuolat naudojasi asmeniniais tikslais

„Kantar TNS“ tyrimai rodo, kad 16–34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius su prieiga prie tinklo. skaityti »

Interneto svetainių kūrimas padeda modernizuoti verslą

Šiandien internetinius tinklalapius turi ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys. Dabar tai yra bene tas pats, kaip turėti mobilųjį telefoną. skaityti »

Europos Sąjunga kurs nemokamą belaidžio interneto tinklą

Europos Parlamentas nubalsavo už programą „Wifi4eu“, pagal kurią visose Europos Sąjungos šalyse siūloma nemokamai steigti belaidžio interneto stoteles. skaityti »

Studentai sukūrė sistemą, leidžiančią telefonu įjungti šviesą biure ar užkaisti virdulį

Galimybė telefonu užkaisti virdulį egzistuoja ne tik filmuose – tai įrodė bendram projektui susibūrę talentingi Lietuvos studentai, vos per kelias savaites sukūrę sistemą, kuri leidžia internetu valdyti buities bei elektronikos prietaisus biure ar namuose. skaityti »

Atidaryta nauja interneto karštosios linijos svetainė

Nauja specializuota RRT svetainė skirta pranešimams apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, darantį įtaką nepilnamečiams. skaityti »

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“. skaityti »

E. prekybos dešimtmetis: 6 kartus padaugėjo internetu perkančių lietuvių

Per pastarąjį dešimtmetį visoje Europos Sąjungoje asmenų, perkančių internetu, padaugėjo beveik dvigubai. skaityti »

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Interneto rūšys ir tiekėjai: kaip išsirinkti?

Patarimai, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis internetą ir kaip nuspręsti, kokia interneto rūšis jums tinkamiausia. skaityti »