Socialiniuose tinkluose startavo kampanija „Like‘able Lithuania“

Publikuota: 2013 m. rugsėjo 27 d. penktadienis

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, sujungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą, Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra.

„Įgyvendindami šią kampaniją mes žengiame spartų žingsnį į priekį ir su tikslinėmis auditorijomis kalbame jiems priimtinu keliu – per socialinius tinklus. Kviesdami žmones prisijungti prie kampanijos ir kurti turinį apie Lietuvą bei dalintis šiuo turiniu su draugais, mes siekiame surinkti 1 000 000 įsitraukusių vartotojų socialiniuose tinkluose, o kampanijos pabaigoje pastatyti naują turistų traukos objektą Lietuvoje – didžiausią pasaulyje „LIKE“ skulptūrą. Tikimės, kad „Like‘able Lithuania“ idėja leis parodyti Lietuvą nauju dar viešoje erdvėje nenaudotu rakursu“, – teigia Valstybinio turizmo departamento prie ūkio ministerijos vadovė dr. Raimonda Balnienė.

„Like‘able Lithuania“ – tai platforma, skirta pristatyti unikalias galimybes Lietuvoje atrasti mėgstamus dalykus ir apjungianti komunikaciją 5 socialiniuose tinkluose – Facebook, Google+, Vkontakte, Twitter ir Youtube.  Kasdieną čia bus galima susipažinti su įdomiomis vietomis, faktais, anonsais, netikėtais atradimais – tuo, ką gali mėgti Lietuvoje. Be to, kiekvienas, prisijungęs prie kampanijos, taps didžiausios pasaulyje skulptūros „LIKE“, iškilsiančios viename iš Lietuvos miestų, dalininku.

Pirmąjį kampanijos etapą – miesto, kuriame stovės didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra, atranką – simboliškai pradėjo Vilniaus miesto meras Artūras Zuokas, Druskininkų miesto atstovė ir LR Seimo narė Kristina Miškinienė, Palangos miesto tarybos narys Nerijus Stasiulis bei Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas atiduodami balsus už savo miestus. „Keturi Lietuvos miestai – Vilnius, Druskininkai, Palanga ir Kaunas – pasirinkti neatsitiktinai. Būtent šie miestai sulaukia daugiausia vietos ir užsienio turistų per metus, todėl ir buvo pakviesti varžytis dėl „LIKE“ skulptūros“,- teigia R. Balnienė.

Specialioje aplikacijoje „Miestų varžytuvės“ kiekvienas gali palaikyti savo miestą – kelti nuotraukas ir jomis dalintis, palikti atsiliepimą apie miestą, kviesti draugus taip pat balsuoti už vieną iš miestų. Kiekvienas vartotojo atliktas veiksmas (nuotraukos įkėlimas, atsiliepimas ar kt.) skirs miestui vieną tašką, o gruodžio viduryje, pasibaigus varžytuvėms, daugiausia taškų surinkęs miestas bus paskelbtas „Miesto varžytuvių“ nugalėtoju ir labiausiai likeable Lietuvos miestu, kuriame 2014 m. vasarą iškils didžiausia „LIKE“ skulptūra.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Saugesnio interneto diena: patarimai naudotojams

2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas – paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. skaityti »

„Google Maps“ atvėrė Vilniaus oro uosto vidų

Apie Vilniaus oro uostą galima sužinoti dar daugiau – nuo šiol jo vidaus žemėlapį galima pamatyti per „Google“ siūlomą internetinių žemėlapių paslaugą. skaityti »

46 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. IV ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 46 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

Kovai su patyčiomis – seminarai internetu

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuota kampanija „Už saugią Lietuvą“ kartu su partneriais - elektroniniu dienynu TAMO, toliau tęsia veiklas kovoje su patyčiomis ir emociniu smurtu. skaityti »

Vaikai nesuvokia, kokios grėsmės jų tyko internete

Trečdalis penkiolikmečių yra dalinęsi internete savo nuotraukomis, kuriose jie buvo apsinuoginę. Tai – tik vienas iš šokiruojančių faktų, kuriuos atskleidė daugiau nei metus trukęs Anglijos vaikų reikalų komisaro tyrimas. skaityti »

Pavydas interneto draugams kelia neigiamas emocijas

Socialinė žiniasklaida prasidėjo kaip priemonė palaikyti ryšį su draugais ir dalytis laimingais prisiminimais. skaityti »

Kuo „Facebook“ nustebins 2017-aisiais?

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ 2016-aisiais savo vartotojus džiugino naujų funkcijų ir patobulinimų gausa. skaityti »

Suomiai labiausiai priklausomi nuo interneto

Švedų mobiliojo ryšio operatorius „Tefficient“ atliko tyrimą 32-ose pasaulio šalyse, siekdamas išsiaiškinti, kuri šalis yra labiausiai priklausoma nuo išmaniųjų elektroninių prietaisų. skaityti »

Prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu. skaityti »

Per internetą daugiausia apsiperka Izraelio gyventojai

2016 metais į Izraelį atėjo 8,1 tonos prekių, užsakytų užsienio el. parduotuvėse. skaityti »