Amerikos centrai pelnosi siųsdami nuolaidų žinutes

Publikuota: 2015 m. lapkričio 27 d. penktadienis

Populiarėjantis belaidis internetas vis dažniau išnaudojamas reklamos tikslais. Jungtinių Amerikos Valstijų prekybos centruose paplito „Bluetooth“ signaliniai pranešimai, pranešantys apie nuolaidas. Tikimasi, kad jie smarkiai suaktyvins pardavimo procesus, nes žmonės juos gaus jau būdami parduotuvėse, kurių prekės reklamuojamos.

Ekspertai prognozuoja, kad tokie pranešimai JAV prekybos centrams atneš papildomą 7,5 mlrd. dolerių pelną vien per šventinį periodą.

Dažniausiai „Bluetooth“ signaliniai pranešimai atkreipia dėmesį į atpigusias maisto prekes, alkoholinius ir nealkoholinius gėrimus, be recepto parduodamus vaistus.

Prekybos centrai naudoja mobiliąsias programėles, kurios užfiksuoja, kad centre pasirodė naujas pirkėjas su išmaniuoju telefonus, tuomet į jį perduodamas „Bluetooth“ signalinis pranešimas su informacija apie nuolaidas ir akcijas.

Tokia pirkėjų informavimo apie nuolaidas sistema naudojama prekybos centruose „Macy’s“, „Vanity“, „Sephora“, „Target“ ir kt. Tikimasi, kad „Bluetooth“ signaliniai pranešimai per šventinį periodą pasieks apie 15 proc. JAV jaunimo, kuris dažniausiai naudojasi išmaniaisiais telefonais.

 

Šaltinis: PSM7.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

A. Einšteino robotas mokys fizikos

Las Vegase vykusioje parodoje „Consumer Electronics Show“ bendrovė „Hanson Robotics“ pristatė besimokantį robotą, turintį garsaus fiziko Alberto Einšteino veidą. skaityti »

Automobilio salonas tieks namams elektrą ir pramogas

Buitinės elektronikos parodoje CES automobilių gamintoja „Hyundai“ pristatė išmaniųjų namų integracijos su bepiločiu automobiliu koncepciją. skaityti »

Kinai sukūrė televizorių, plonesnį už telefoną

JAV vykusioje parodoje „CES 2017“ pristatytas naujas televizorius „Mi TV 4“. skaityti »

„Kissenger“ per nuotolį perduos bučinį

Londono universiteto inžinieriai nusprendė padovanoti žmonėms galimybę per nuotolį dalytis bučiniais. skaityti »

Japonijoje darbuotojus jau keičia dirbtinis intelektas

Japonijos draudimo bendrovė „Fukoku Mutual Life Insurance“ planuoja daugiau nei 30 savo darbuotojų pakeisti dirbtinio intelekto sistemomis. skaityti »

Du doleriai šviesos greičio

Lenkijos monetų kalykla iškalė „Šviesos greičio“ monetą Naujosios Zelandijos salai Niujė. skaityti »

Įdomiausios lietuviškos inovacijos 2016-aisiais

Lietuviški pieno baltymo pluošto ar alijošiumi prisotinti drabužiai, išmanus žvejybos sonaras, papildytos realybės knygelės vaikams, išmaniosios termožaliuzės – jau ne naujiena. Ką unikalaus šiemet sukūrė ar pristatė rinkai lietuviai? skaityti »

Kompiuteris prieš žmogų

Ar kompiuteris tikrai pranašesnis už žmogų ir gali jį visiškai pakeisti? Palyginkime. skaityti »

Išmanusis veidrodis – tobulam makiažui

išmanusis veidrodis „Juno“ imituoja norimą apšvietimą, kad makiažas būtų kuo tobulesnis. skaityti »

Latvijos bankas išleido beveik permatomą kolekcinę monetą

Latvijos centrinis bankas pristatė kolekcinę 5 eurų monetą „Žemė“, pagamintą iš pusiau permatomos keramikos. skaityti »