„Visa“, „Pizza Hut“ ir „Accenture“ kuria naują el. komercijos paslaugą automobiliams, skirtą daug keliaujantiems.
„Visa“, restoranų tinklas „Pizza Hut“ ir tarptautinė konsultacijų įmonė „Accenture“ paskelbė kartu kuriančios išmaniojo automobilio, prijungto prie interneto, prototipą. Iš tokio automobilio būtų galima kelyje atsiskaityti už paslaugas per mobilųjį ar interneto ryšį.
Šiam sprendimui įgyvendinti naudojama interneto atsiskaitymų sistema „Visa Checkout“, belaidė technologija „Bluetooth Low Energy“ ir signalinė programa „Beacon“. Pastaroji programa naudojama „Pizza Hut“ restoranuose informuoti personalui apie atvykusius lankytojus. „Accenture“ įgyvendina visų sistemų integraciją.
Paslaugą, skirtą keliaujantiems automobiliais, „Visa“ pristato Pasauliniame mobiliųjų technologijų kongrese Barselonoje kovo 2–5 dienomis. Numatoma, kad po to paslauga bus tris mėnesius testuojama Šiaurės Kalifornijoje.
Naujosios „Visa“ paslaugos skirtos užimtiems, nuolat keliaujantiems žmonėms, kad jie galėtų saugiai ir patogiai užsisakyti prekių ar paslaugų tiesiai iš automobilio. Nors pirminė šio projekto paskirtis buvo užsisakyti iš restoranų maistą išsinešti, technologija gali būti panaudota ir kitiems tikslams – pvz., atsiskaityti už degalus, automobilio statymo paslaugas, susimokėti už prekes ir pan., kad atsiskaitymas vyktų greičiau, neiškeliant kojos iš mašinos.
Naudojantis „Visa Checkout“, užsisakyti į automobilį maistą galima paspaudus vos kelis mygtukus. Programa įtaisoma į automobilio prietaisų skydelį. Ją valdyti galima ir naudojantis „Interactive Voice Control“ balso funkcija. Tai leidžia užsisakyti maisto ir patvirtinti mokėjimą neatitraukiant rankų nuo vairo, o akių – nuo kelio.
Vienas iš didžiausių picos gamintojų „Pizza Hut“, kuris lyderiauja ir interneto prekybos srityje, jau sėkmingai įdiegė „Visa Checkout“ savo interneto svetainėje pizzahut.com. Bandymų metu restorano klientai iš automobilio gali prisijungti prie meniu, pasirinkti maisto pristatymo variantą ir patvirtinti užsakymą. Restorano personalas operatyviai informuojamas apie užsakymą panaudojant „Beacon“ technologiją. „Siekiame pasiūlyti savo klientams greitą ir patogų maisto užsakymą per internetą. Technologija, įgyvendinta automobilyje, – šiuolaikiškiausia priemonė tam įgyvendinti,– sako „PizzaHut“ skaitmeninių technologijų vadovas Beronas Konkorsas. – Didžiuojamės, kad esame vienintelis picų gamintojas, kuris šiuo metu gali pasiūlyti „VisaCheckout“ paslaugų ir pirmieji testuosime „Beacon“ technologiją, įtaisytą automobiliuose.“