„Cosmopolitan“ ir „Marie Claire“ pristatė savo kanalą „YouTube“

Publikuota: 2012 m. balandžio 16 d. pirmadienis

Penki korporacijos „Hearst“ moterų žurnalai – „Cosmopolitan“, „Marie Claire“, „Harper’s Bazaar“, „Seventeen“ ir „Real Beauty“ – „YouTube“ pristatė savo kanalą „Hello Style“.

Balandžio 12 d. pasirodė internetinio kanalo anonsas, o jis oficialiai paleistas balandžio 15 dieną. „Hello Style“ bus rodomi filmukai, susiję su spausdintais žurnalų tekstais ir juos papildantys. Pavyzdžiui, jau pasirodė kelios „Marie Claire“ straipsnio „Stambi mergina lieknuolių pasaulyje“ vaizdo versija, anonsuotas filmukas „Seksas ar purvas“ pagal „Cosmopolitan“ temą.

Mažėjant pajamų iš spausdintos reklamos tikimasi kanalu pritraukti daugiau reklaminių lėšų, praneša „AdWeek“ cituodama „Hearst“ vadovybę. „YouTube“ vadovybė „Hearst“ skyrė 10 mln. dolerių kanalui plėtoti. Iš viso „YouTube“ medijų kompanijoms savo kanalams kurti ir plėtoti skyrė 100 mln. dolerių. Be to, „YouTube“ taip pat siekia atkreipti reklamdavių dėmesį.

Gegužės 1-ąją „Hearst“ paleis dar vieną „YouTube“ kanalą – žurnalo „Car and Driver“ („Automobilis ir vairuotojas“). Jame planuojama rodyti realybės šou stiliaus filmukus – gatvės lenktynininkų rungtynes ir kitus automėgėjų siužetus.

Amerikiečių spaudos korporacijai „Hearst“, be minėtų žurnalų, priklauso dešimtys laikraščių, tarp jų – „Houston Chronicle“ ir „San Francisco Chronicle“, kelios televizijos kompanijos, tarp jų – „Hearst Television Inc.“, interneto svetainės.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »