Penki korporacijos „Hearst“ moterų žurnalai – „Cosmopolitan“, „Marie Claire“, „Harper’s Bazaar“, „Seventeen“ ir „Real Beauty“ – „YouTube“ pristatė savo kanalą „Hello Style“.
Penki korporacijos „Hearst“ moterų žurnalai – „Cosmopolitan“, „Marie Claire“, „Harper’s Bazaar“, „Seventeen“ ir „Real Beauty“ – „YouTube“ pristatė savo kanalą „Hello Style“.
Balandžio 12 d. pasirodė internetinio kanalo anonsas, o jis oficialiai paleistas balandžio 15 dieną. „Hello Style“ bus rodomi filmukai, susiję su spausdintais žurnalų tekstais ir juos papildantys. Pavyzdžiui, jau pasirodė kelios „Marie Claire“ straipsnio „Stambi mergina lieknuolių pasaulyje“ vaizdo versija, anonsuotas filmukas „Seksas ar purvas“ pagal „Cosmopolitan“ temą.
Mažėjant pajamų iš spausdintos reklamos tikimasi kanalu pritraukti daugiau reklaminių lėšų, praneša „AdWeek“ cituodama „Hearst“ vadovybę. „YouTube“ vadovybė „Hearst“ skyrė 10 mln. dolerių kanalui plėtoti. Iš viso „YouTube“ medijų kompanijoms savo kanalams kurti ir plėtoti skyrė 100 mln. dolerių. Be to, „YouTube“ taip pat siekia atkreipti reklamdavių dėmesį.
Gegužės 1-ąją „Hearst“ paleis dar vieną „YouTube“ kanalą – žurnalo „Car and Driver“ („Automobilis ir vairuotojas“). Jame planuojama rodyti realybės šou stiliaus filmukus – gatvės lenktynininkų rungtynes ir kitus automėgėjų siužetus.
Amerikiečių spaudos korporacijai „Hearst“, be minėtų žurnalų, priklauso dešimtys laikraščių, tarp jų – „Houston Chronicle“ ir „San Francisco Chronicle“, kelios televizijos kompanijos, tarp jų – „Hearst Television Inc.“, interneto svetainės.