Du reklaminiai „Samsung“ filmukai pateko į žiūrimiausių savaitės reklamų dešimtuką, praneša „AdAge“.
Du reklaminiai „Samsung“ filmukai pateko į žiūrimiausių savaitės reklamų dešimtuką, praneša „AdAge“. Išmaniojo telefono ir planšetės hibrido „Galaxy Note“ filmukas buvo peržiūrėtas daugiau nei 2 mln. kartų ir užėmė 4-ąją vietą. Išmaniojo telefono „Galaxy Nexus“ reklama surinko daugiau nei 500 tūkst. peržiūrų ir užėmė 10 vietą.
„Galaxy Note“ vaizdo klipas pasirodė šią savaitę ir tapo sėkmingiausiu naujoku, o „Galaxy Nexus“ reklama dešimtuke laikosi jau aštuntą savaitę. Pirmąją vietą užėmė vaizdo žaidimo „Angry Birds Space“ reklama, surinkusi 9 mln. peržiūrų, antrąją – filmukas apie Ugandos karo nusikaltėlį Džozefą Konį, trečiąją – „L’Odyssee de Cartier“ juvelyrinių dirbinių reklama.
„Samsung Galaxy Note“ vaizdo klipe dramblys Piteris groja virtualiu ksilofonu ir gitara, piešia ir fotografuoja su „Galaxy Note“. Reklamos idėja – atskleisti didelio ekrano pranašumą.
Šio vaizdo klipo siužetas primena BBC sukurtą „Apple iPad“ reklamos parodiją, kur su planšete dirba arklys. O štai „Samsung“ visiškai rimtai realizavo gyvūno ir įrenginio idėją.
Atnaujinto „Apple iPad“ reklama, pasirodžiusi šių metų kovą, vos per penkias dienas „YouTube“ surinko milijoną peržiūrų. Siužetas labai paprastas: tiesiog rodomas aparatas ir jį valdanti ranka. „Apple“ reklaminiai klipai visada išsiskiria paprastumu ir minimalizmu.
„Samsung Galaxy Note“ rinkoje pasirodė 2011 metų lapkritį. Nuo to laiko parduota jau 5 mln. įrenginių. Tai gana daug, kaip pabrėžia „AdAge“, turint omenyje prekės kritiką, esą aparatas per didelis kaip išmanusis telefonas ir per mažas kaip planšetė.
„Samsung“ šiuo metu vykdo kelias reklamos kampanijas. Rusijos ir NVS šalių teritorijoje nuo balandžio 1 d. prasidėjo kampanija su tenisininke Marija Šarapova. Londono olimpiadoje kompanija atrenka tinklaraštininkus, kurie žaidynes nušvies „Samsung“ įrenginiais. Negana to, „Samsung“ anonsavo naują reklamos platformą „AdHub Market“, leisiančią reklamos davėjams patiems dėti reklamą į mobiliuosius įrenginius. Siekiama, kad ši platforma taptų rimta konkurente „Google AdMob“ ir „Apple iAd“.
Savo reitinge „AdAge“ sumuoja duomenis iš šimtų vaizdo įrašų prieglobos svetainių.