Kokius žaidimus žaidžia šiuolaikiniai lietuviai?

Publikuota: 2014 m. spalio 6 d. pirmadienis

Tyrimų kompanijos „GfK“ ir ,„Samsung Electronics Baltics“ paskelbto gyvenimo būdo indekso LIVING duomenimis, beveik kas antras lietuvis technologijas naudoja savišvietai ir žaidimams kiekvieną dieną praleisdami iki 2 val.

„Samsung“ gyvenimo būdo indeksas LIVING rodo, jog daugiau nei pusė iš apklausoje dalyvavusių įvairių kartų lietuvių vis dažniau technologijas pasitelkia edukaciniams tikslams. Saviugdai skirtas šviečiamąsias mobiliąsias programėles ir elektronines knygas į išmaniuosius prietaisus nuolat siunčiasi 62 proc. jaunimo, 48 proc. 35–44 metų amžiaus lietuvių ir 40 proc. 45–54 amžiaus tautiečių.

Vartotojai savo išmaniajame telefone ar planšetėje skaito elektronines knygas, mokosi užsienio kalbų, sprendžia IQ testus. „Edukaciniai žaidimai turi pastovius klientus – bendrojo lavinimo, specialių poreikių mokinių ugdymo įstaigas, kitas vyriausybines organizacijas. Vis dėlto privatiems vartotojams labiau patinka pramoginiai žaidimai“, – teigė vienas iš tarptautinės mobiliųjų žaidimų kūrybos kompanijos „Nordcurrent“ įkūrėjų Sergėjus Trofimovas.

Technologijų gamintojams pristatant vis naujesnius ir tobulesnius mobiliuosius įrenginius, šie kaskart tampa patrauklesni ir žaidimų mėgėjams. S. Trofimovas neabejoja, jog ateitis priklauso būtent tokiems žaidimams. „Kalbant apie Lietuvos rinką, išmaniesiems telefonams ar planšetiniams kompiuteriams pritaikytų žaidimų populiarumas auga, todėl žaidimų kūrėjai ir toliau orientuosis į šiems įrenginiams pritaikytą produkciją“.

Pasak „Samsung Electronics Baltics“ vadovo Lietuvoje Simono Skupo, vartotojai vis dažniau renkasi mobilius įrenginius. „Išmanieji telefonai tapo dominuojančia gaminių grupe telefonų rinkoje, nes  neabejotinai pagerina žmonių gyvenimą. Jaunajai kartai išmanusis telefonas yra jau neatsiejama gyvenimo dalis. Dėl tokių rinkos pokyčių didėja ir mobiliesiems įrenginiams pritaikytų žaidimų poreikis. Tyrimų rezultatai taip pat rodo, kad lietuviai gerai supranta išmaniųjų technologijų galimybes ir pakankamai efektyviai išnaudoja jas ne tik pramogoms, bet ir saviugdai bei asmeniniam tobulėjimui“.

Technologijų vaidmens Baltijos šalių gyventojų įpročiams ir gyvenimo būdui tyrimas taip pat parodė, kad Lietuvos vartotojai nėra linkę mokėti už pramoginių žaidimų programėles, skirtas išmaniesiems įrenginiams. Tuo tarpu leisti pinigus už edukacinius žaidimus vartotojai pasiryžę dar rečiau.

„Ši situacija mūsų šalyje nestebina, tai natūralu. Tokia tendencija būdinga vartotojams visame pasaulyje. Žmonės mėgsta nemokamus žaidimus, nes juos atsisiųsdami nerizikuoja pinigų išmesti į balą, jei šie jiems nepatiks. Kita vertus, jei žaidimas sudomina, vartotojams už tam tikrą mokestį siūloma įsigyti papildomų priedų  ir atnaujinimų, pagerinančių žaidimo kokybę ar suteikiančių naujų funkcijų“, – teigė S. Trofimovas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Medžiaga, kuri sukels perversmą sporto prekių ir medicinos pramonėse

Bingamtono Universiteto Niujorke mokslininkai sukūrė šią keistą tamprią medžiagą, kuri iš tikrųjų yra baterija. skaityti »

Vyras savadarbe raketa bandys įrodyti, kad Žemė plokščia

Mike'as Hughesas pasirengęs paleisti savo iš metalo laužo sukurtą raketą Mojave dykumoje ir įrodyti, kad Žemė yra plokščia. skaityti »

Ar galima sapnuoti nemiegant?

Mokslininkai iš Londono teigia atradę būdą kaip sutrikdyti žmogaus protą ir pakeisti jo supratimą apie tai, kas tikra. skaityti »

Biurų pastatai su treniruokliais ir masažuotojais – kaip milžiniškos kompanijos atrakina darbuotojų kūrybiškumą?

Įsivaizduokite įmonę, kuri iš visų savo darbuotojų ne prašo, bet reikalauja į užduotis žvelgti netradiciškai. skaityti »

„Panasonic“ pristatė permatomą televizorių

Neseniai Berlyne vykusioje parodoje „IFA 2017“ televizorių gamintoja „Panasonic“ pristatė televizorių su visiškai permatomu ekranu. skaityti »

Programuotojų diena

Rugsėjo 13 dieną minima Programuotojų diena. Kodėl būtent šiandien? skaityti »

Mokslininkai mano atradę būdą, kaip visam laikui atsikratyti žalingų įpročių

Mokslininkai atranda naujų būdų, kaip tiesiogiai veikiant smegenis atsikratyti žalingų įpročių ir iki minimumo sumažinti atkritimo tikimybę. skaityti »

Kad kelionė neprailgtų: intelektiniai žaidimai, kuriuos privalote turėti išmaniajame

Pažinimo džiaugsmas mus praturtina kaip niekas kitas, tačiau keliaudami mes dažnai daugybę laiko praleidžiame automobilyje ar lėktuve, valandų valandas pro langą veltui stebėdami plaukiančius debesis. skaityti »

Ką veikia biomechanikai?

Biomechanikai – tai inžinieriai, kurie mokosi iš gamtos... skaityti »

Lietuvos studentas sukūrė sportinį elektrinį triratį

Europoje dar nauja sporto šaka susidomėjęs studentas Rolandas Dockevičius iš Klaipėdos sukūrė elektrinį triratį drifterį. skaityti »