Moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

Publikuota: 2015 m. birželio 30 d. antradienis

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau naudotojų nei „Facebook“. Abiem platformomis kasdien naudojasi 21 proc. šalies gyventojų. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas socialinių tinklų tyrimas.

Šios dvi platformos Lietuvoje pritraukia didžiausią vartotojų skaičių, tačiau jų auditorija yra skirtinga. 24 proc. gyventojų kiekvieną dieną prisijungia tik prie vienos iš jų – 16 proc. kasdien prisijungia prie savo „Facebook“ paskyros, bet nesinaudoja „Youtube“, o 8 proc. atvirkščiai – kiekvieną dieną naudojasi „Youtube“, bet neprisijungia prie „Facebook“.

Platformų naudotojų skirtumai ypatingai išryškėja analizuojant savaitės ir mėnesio auditorijas. Savaitinė abiejų socialinių tinklų auditorija yra beveik vienoda – „Facebook“ socialiniu tinklu bent kartą per savaitę naudojasi 44 proc., o „Youtube“ – 41 proc., tačiau „Youtube“ mėnesinė auditorija lenkia „Facebook“ beveik 10 proc. Bent kartą per mėnesį „Youtube“ naudoja 56 proc. respondentų, o „Facebook“ – 48 proc.

Platformų lankytojai skiriasi ne tik pagal apsilankymų įpročius, bet ir pagal lytį – „Facebook“ auditorija yra moteriškesnė, o „Youtube“ labiau vyriška. Tai rodo, kad reklamdaviai rinkdamiesi efektyviausią platformą savo prekės ženklui turėtų atsižvelgti ne tik į bendrą lankomumą, bet ir atkreipti dėmesį į auditorijos pasiekiamumą pagal lytis.

Moterų auditorija kasdien labiau pasiekiama „Facebook“ tinkle – kiekvieną dieną šioje platformoje lankosi 15 proc. punktų daugiau moterų nei „Youtube“, tačiau per mėnesį abi platformos pasiekia panašų moterų skaičių – apie 52-54 proc.

TNS LT reprezentatyvus socialinių tinklų vartotojų tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasario–lapkričio mėnesiais tiesioginiu būdu apklausus 3 484 Lietuvos gyventojus nuo 15 iki 74 metų amžiaus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Dantis bus galima valytis be rankų

Elektroninis dantų šepetėlis „Amabrush“ veikia be rankų, jį tereikia įsikišti į burną. skaityti »

Kinijoje atidarytas Dirbtinio intelekto miestas

Hangzhou mieste įdiegta 90 inovatyvių projektų, veikiančių 15-os skirtingų dirbtinio intelekto sistemų pagrindu. skaityti »

Kaip ir kodėl naujosios technologijos skatina sportuoti?

Sporto populiarumo bangai vis dar augant, spėliojame, kas tam padarė įtaką. Vienas iš tai nulėmusių faktorių yra išmaniųjų technologijų tobulėjimas. skaityti »

Robotas išgelbėjo mergaitę nuo griūvančių lentynų

Permėje (Rusijoje) robotas išgelbėjo vaiką nuo griūvančių ant jo lentynų. skaityti »

Vilniuje lietuviai ir amerikiečiai filmuoja fantastinę dramą apie ateitį „001Lithium X“

Vilniuje prasidėjo bendros Lietuvos ir JAV gamybos vaidybinio filmo „001Lithium X“ filmavimo darbai. skaityti »

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų

Kinijoje atidaryta mobili parduotuvė be kasininkų „Moby Mart“, kuri gali pati važinėti gatvėmis. skaityti »

Serveriai šildys vandenį privačiuose namuose

Olandijos bendrovė „Nerdalize“ siūlo panaudoti serverių gaminamą šilumos energiją šildyti vandeniui. skaityti »

Lietuvos gyventojai – aistringiausi serialų žiūrovai Baltijos šalyse

Duomenys rodo, kad 81 proc. apklaustųjų šalyje linkę žiūrėti net keletą mėgstamo serialo serijų iš eilės. skaityti »

Australiškas monetas puošia bananai su pižamomis

Ir kas tik nevaizduojama ant monetų! Pavyzdžiui – bananai su pižamomis! skaityti »

Slovėnijoje populiarėja skaitmeniniai antkapiai

Vienose Slovėnijos miesto Mariboro kapinėse pasirodė unikalus antkapis su didžiuliu jutikliniu ekranu, kuriame galima peržiūrėti nuotraukas ir vaizdo įrašus. skaityti »