Moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

Publikuota: 2015 m. birželio 30 d. antradienis

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau naudotojų nei „Facebook“. Abiem platformomis kasdien naudojasi 21 proc. šalies gyventojų. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas socialinių tinklų tyrimas.

Šios dvi platformos Lietuvoje pritraukia didžiausią vartotojų skaičių, tačiau jų auditorija yra skirtinga. 24 proc. gyventojų kiekvieną dieną prisijungia tik prie vienos iš jų – 16 proc. kasdien prisijungia prie savo „Facebook“ paskyros, bet nesinaudoja „Youtube“, o 8 proc. atvirkščiai – kiekvieną dieną naudojasi „Youtube“, bet neprisijungia prie „Facebook“.

Platformų naudotojų skirtumai ypatingai išryškėja analizuojant savaitės ir mėnesio auditorijas. Savaitinė abiejų socialinių tinklų auditorija yra beveik vienoda – „Facebook“ socialiniu tinklu bent kartą per savaitę naudojasi 44 proc., o „Youtube“ – 41 proc., tačiau „Youtube“ mėnesinė auditorija lenkia „Facebook“ beveik 10 proc. Bent kartą per mėnesį „Youtube“ naudoja 56 proc. respondentų, o „Facebook“ – 48 proc.

Platformų lankytojai skiriasi ne tik pagal apsilankymų įpročius, bet ir pagal lytį – „Facebook“ auditorija yra moteriškesnė, o „Youtube“ labiau vyriška. Tai rodo, kad reklamdaviai rinkdamiesi efektyviausią platformą savo prekės ženklui turėtų atsižvelgti ne tik į bendrą lankomumą, bet ir atkreipti dėmesį į auditorijos pasiekiamumą pagal lytis.

Moterų auditorija kasdien labiau pasiekiama „Facebook“ tinkle – kiekvieną dieną šioje platformoje lankosi 15 proc. punktų daugiau moterų nei „Youtube“, tačiau per mėnesį abi platformos pasiekia panašų moterų skaičių – apie 52-54 proc.

TNS LT reprezentatyvus socialinių tinklų vartotojų tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasario–lapkričio mėnesiais tiesioginiu būdu apklausus 3 484 Lietuvos gyventojus nuo 15 iki 74 metų amžiaus.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

A. Einšteino robotas mokys fizikos

Las Vegase vykusioje parodoje „Consumer Electronics Show“ bendrovė „Hanson Robotics“ pristatė besimokantį robotą, turintį garsaus fiziko Alberto Einšteino veidą. skaityti »

Automobilio salonas tieks namams elektrą ir pramogas

Buitinės elektronikos parodoje CES automobilių gamintoja „Hyundai“ pristatė išmaniųjų namų integracijos su bepiločiu automobiliu koncepciją. skaityti »

Kinai sukūrė televizorių, plonesnį už telefoną

JAV vykusioje parodoje „CES 2017“ pristatytas naujas televizorius „Mi TV 4“. skaityti »

„Kissenger“ per nuotolį perduos bučinį

Londono universiteto inžinieriai nusprendė padovanoti žmonėms galimybę per nuotolį dalytis bučiniais. skaityti »

Japonijoje darbuotojus jau keičia dirbtinis intelektas

Japonijos draudimo bendrovė „Fukoku Mutual Life Insurance“ planuoja daugiau nei 30 savo darbuotojų pakeisti dirbtinio intelekto sistemomis. skaityti »

Du doleriai šviesos greičio

Lenkijos monetų kalykla iškalė „Šviesos greičio“ monetą Naujosios Zelandijos salai Niujė. skaityti »

Įdomiausios lietuviškos inovacijos 2016-aisiais

Lietuviški pieno baltymo pluošto ar alijošiumi prisotinti drabužiai, išmanus žvejybos sonaras, papildytos realybės knygelės vaikams, išmaniosios termožaliuzės – jau ne naujiena. Ką unikalaus šiemet sukūrė ar pristatė rinkai lietuviai? skaityti »

Kompiuteris prieš žmogų

Ar kompiuteris tikrai pranašesnis už žmogų ir gali jį visiškai pakeisti? Palyginkime. skaityti »

Išmanusis veidrodis – tobulam makiažui

išmanusis veidrodis „Juno“ imituoja norimą apšvietimą, kad makiažas būtų kuo tobulesnis. skaityti »

Latvijos bankas išleido beveik permatomą kolekcinę monetą

Latvijos centrinis bankas pristatė kolekcinę 5 eurų monetą „Žemė“, pagamintą iš pusiau permatomos keramikos. skaityti »