Šveicarijos kaimelio Obermuteno, kuriame gyvena 79 žmonės, meras „Facebook“ tinkle ėmėsi vykdyti reklaminę kampaniją, kuri per 4 savaites surinko per 10 tūkst. „like“.
Šveicarijos kaimelio Obermuteno, kuriame gyvena 79 žmonės, meras „Facebook“ tinkle ėmėsi vykdyti reklaminę kampaniją, kuri per 4 savaites surinko per 10 tūkst. „like“ bei išgarsino kaimą mažiausiai 35 pasaulio šalyse.
Vaizdo kreipimesi Obermuteno meras pažadėjo ant kaimo namų sienų iškabinti nuotraukas visų tų, kas spustels „like“ prie reklaminės kampanijos puslapio. Taip per 4 savaites daugiau nei 10 tūkst. naudotojų spustelėjo ties kaimo tinklalapiu „like“ ir per 1 tūkst. apie šią kampaniją parašė savo profiliuose.
Teigiama, jog Obermuteno tinklalapis tapo pačiu lankomiausiu puslapiu tarp šveicarų „Facebook“ tinkle ir aplenkė Džastiną Byberį, Lady Gagą bei kompaniją „Coca-Cola“. Skaičiuojama, kad apie atokų Šveicarijos kaimelį sužino maždaug 60 mln. žmonių visame pasaulyje, o kantono, kuriame įsikūrusi gyvenvietė, svetainės lankomumas išaugo 250 proc.