Valentino dieną žmonės išlaidauja vis daugiau

Publikuota: 2017 m. vasario 15 d. trečiadienis

Kasmetinis „Mastercard Love Index“ tyrimas rodo, kad šv. Valentino išvakarėse žmonės išlaidauja vis daugiau. Per paskutiniuosius trejus metus pasaulio žmonių išlaidos prieš šią šventę išaugo 49 proc., o finansinių operacijų skaičius padidėjo net 73 proc.

„Mastercard Love Index“ tyrimo metu analizuojamos finansinės operacijos, atliekamos su kreditinėmis, debetinėmis ir išankstinio mokėjimo kortelėmis įvairiose pasaulio šalyse. Per pastaruosius trejus metus apsipirkimas interneto svetainėse prieš šią šventę išaugo 37 proc.

Europiečiai tik 19 proc. dovanų, skirtų Valentino dienai, perka per internetą. 95 proc. pirkėjų linkę dovanas šia proga pirkti įprastose prekybos vietose.

Jungtinėse Amerikos Valstijose apsipirkimas per internetą per trejus metus išaugo ypač smarkiai – 250 proc., Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje – 56 proc. Dauguma dovanų įsigyjama šventės išvakarėse.

„Mastercard Love Index“ tyrimas taip pat rodo, kad žmonės šios šventės metu daugiausia išlaidauja restoranuose – per trejus metus šio tipo išlaidos išaugo 102 proc. Europiečiai šios šventės metu mielai renkasi ir vakarą viešbutyje (35 proc.). Per trejus metus šios srities išlaidos išaugo 50 proc. Taigi „Mastercard Love Index“ tyrimas rodo, kad žmonėms labai svarbios emocijos ir kartu patirti įspūdžiai.

Šaltinis: popmech.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »