„Apple“ – brangiausias prekinis ženklas pasaulyje

Publikuota: 2013 m. spalio 2 d. trečiadienis

Naujausiais „Interbrand“ prekinių ženklų reitingo duomenimis, kompanijos „Apple“ prekės ženklas yra vertingiausias pasaulyje. Jis vertinamas 98,3 mlrd. JAV dolerių, praneša portalas Mashable.com.

JAV technologijų milžinės prekės ženklas „Interbrand“ reitinguose pirmą kartą užėmė pirmąją vietą. Iki šiol reitingo viršūnėje karaliavo „Coca-Cola“ prekės ženklas, net trylika metų iš eilės neužleisdamas lyderio pozicijos.

Įdomu tai, kad dar 2011-aisiais „Apple“ prekės ženklas buvo vertas „vos“ 33 mlrd. JAV dolerių ir užėmė aštuntą vietą.

Antroje šių metų „Interbrand“ reitingo vietoje yra „Google“, kurios prekinis ženklas vertas 93,3 mlrd. JAV dolerių. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (79,2 mlrd. JAV dolerių), IBM (78,8 mlrd. JAV dolerių), „Microsoft“ (59,5 mlrd. JAV dolerių). Į dešimtuką brangiausiųjų patenka „General Electric“, „McDonald‘s“, „Samsung“, „Intel“ ir „Toyota“ prekės ženklai.

Visą šių metų „Interbrand“ prekės ženklų reitingą galite peržiūrėti čia.

Šaltinis: itouch.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »