Technologijų kompanija „Apple“ trečią kartą iš eilės pelnė brangiausio prekinio ženklo titulą, skelbia „Forbes“.
Technologijų kompanija „Apple“ trečią kartą iš eilės pelnė brangiausio prekinio ženklo titulą, skelbia „Forbes“. Į brangiausiųjų sąrašo pirmąjį penketuką patenka tokios kompanijos, kaip „Microsoft“, „Coca-Cola“, „IBM“ ir „Google“.
„Trečią kartą iš eilės brangiausiojo titulą pelniusio „Apple“ prekinio ženklo vertė siekia 104,3 mlrd. JAV dolerių. Lyginant praėjusių metų rezultatą, šių metų „Apple“ prekės ženklo vertė pakilo 20 procentų“, – atkreipia dėmesį „Forbes“.
Antroje sąrašo vietoje – „Apple“ konkurentė „Microsoft“, kurios prekės ženklas įvertintas 56,7 mlrd. JAV dolerių. Toliau rikiuojasi „Coca-Cola“ (54,9 mlrd. JAV dolerių), IBM (50,7 mlrd. JAV dolerių) ir „Google“ (47,3 mlrd. JAV dolerių).
Brangiausiai įvertintų prekės ženklų dešimtuke dominuoja technologijų kompanijos, kurių čia – net šešios.