„Citadele“ bankas Vilniaus centre atidaro unikalų padalinį – banką su kavine

Publikuota: 2016 m. gegužės 24 d. antradienis

Gegužės 25 d. sostinės Gedimino prospekte (tikslus adresas – Gedimino pr. 2, Vilnius) „Citadele“ bankas ir kavinių tinklas „Coffee Inn“ lankytojams atveria naują erdvę. Analogų Baltijos šalyse neturinčiame banke-kavinėje bus siekiama paskatinti klientus keisti įpročius, tvarkant finansinius reikalus: banko paslaugos čia siūlomos namų jaukumo atmosferoje, kartu pasimėgaujant ir puodeliu kavos.

Unikalus sprendimas gimė bankui ieškant netradicinių sprendimų klientų aptarnavimo srityje.

„Sparčiai augant integruotų paslaugų paklausai, supratome, kad metas keisti nusistovėjusius bendravimo su klientais įpročius ir bankininkystės srityje. Naujos koncepcijos padalinyje siūlome galimybę sutaupyti laiko: čia klientai galės ne tik pasinaudoti įprastomis banko paslaugomis, bet ir išgerti kavos, trumpai atsikvėpti neišeidami iš banko skyriaus, – kalbėjo „Citadele“ banko valdybos pirmininkas Skirmantas Jareckas. – Laiko stoka ir nuolatinis skubėjimas kelia stresą, išstumia iš komforto zonos, todėl tikimės, kad poilsio bei kavos erdvė banko skyriuje padės šią situaciją pakeisti“.

Banko vadovui antrino ir Nidas Kiuberis, „Coffee Inn“ bendraįkūrėjas, teigdamas, jog banko siekiai sutampa su „Coffee Inn“ požiūriu į inovacijas.

„Jau anksčiau atsirado „kavos ir knygos“ modeliai, taikomi knygynuose. Toliau ieškant netradicinių integruotų sprendimų, kilo neįprastų vietų sujungimo idėja. Paprastai bankas ir kavinė yra gana nutolę vienas nuo kito. Tačiau „Citadele“ pasiūlytas principas – jaukus, namus primenantis bankas – mums pasirodė patrauklus ir tinkamas pirmajam bendram projektui Lietuvoje: kavinei su banko paslaugomis“, – sakė N. Kiuberis.

Naujosios banko-kavinės įstaigos dizainą kūrusi architektė, dizainerė Inga Stakione-Līdaka neslėpė, kad didžiausias iššūkis buvo sujungti banko funkcionalumą su namus primenančia estetika. Namų atmosfera paprastai kuriama pasitelkus malonų, į akis nekrentantį apšvietimą, patogius baldus iš natūralių medžiagų, įvairias detales – knygas, nuotraukas, augalus – ir kitus mielus atributus.

Pasak I. Stakione-Līdaka, svarbiausia buvo tinkamo, funkcionalaus dizaino suderinimas. Bankas turi nemažai specifinių reikalavimų, susijusių su klientų aptarnavimo įranga, saugumo reikalavimais. Tuo tarpu kavinė – atvirkščiai: siekia klientams pasiūlyti erdvę be apribojimų.

Dizainerės teigimu, įgyvendinant projektą tiek bankas, tiek kavinė atsisakė įprastų išankstinių reikalavimų, todėl pavyko sukurti išskirtinį interjero variantą, tinkantį abiejų įstaigų klientams. Įprasti „Citadele“ ir „Coffee Inn“ dizaino sprendimai buvo pakoreguoti renkantis tokias spalvas bei apdailos medžiagas, kurių dėka buvo sėkmingai sujungta banko ir namų koncepcija.

„Praėjusių metų pabaigoje tyrimų bendrovė „Dive“ atliko bankų klientų aptarnavimo kokybės tyrimą, kurio metu „Citadele“ bankas Lietuvoje gavo aukščiausią įvertinimą – už itin aukštą klientų aptarnavimo kokybę, lyginant su kitais bankais, „Citadele“ bankui atiteko pirmoji vieta. Tai mus įpareigoja ne tik plėsti ir tobulinti klientų poreikius atitinkančias banko paslaugas, tačiau ir kurti jaukesnę aplinką mūsų klientams“, - sako S. Jareckas.

Naujos koncepcijos banko padalinys su kavine – tai ne vienintelis banko šiemet rinkai pasiūlytas nestandartinis sprendimas. Š.m. vasario mėnesį „Citadele“ bankas tapo pirmuoju komerciniu banku Lietuvoje, gyventojams pasiūliusiu galimybę gauti „Citadele“ vartojimo kreditą Lietuvos paštui priklausančiuose finansinių paslaugų skyriuose „PayPost“ visoje Lietuvoje. Balandžio mėnesį bankas pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. live chat) interneto svetainėje. Tai yra pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »