Prisivilioti klientus padeda inovatyvios idėjos

Publikuota: 2015 m. gruodžio 18 d. penktadienis

Kaip visuomet prieš šventes prekybinininkai tikisi suaktyvėjusių srautų parduotuvėse bei prekybos centruose. Tačiau vis daugiau žmonių atsisuka ir į internetinę prekybą, kurios reklamos galimybės platesnės ir suteikia daugiau progų išsiskirti bei pritraukti pirkėją. Dėl šios priežasties tradicinių parduotuvių atstovams tenka ieškoti naujų būdų, kaip išsiskirti iš minios bei prisivilioti klientus į savo parduotuves.

Dėmesiui pritraukti – naujos idėjos

„Šiais metais „Samsung“ vykdytoje apklausoje apie pirkėjų lūkesčius apsiperkant, buvo pastebėta, jog 39 proc. pirkėjų apsipirkinėjimą parduotuvėse iškeitė į apsipirkinėjimą internete. To priežastis – parduotuvės reikiamu metu neturėdavo norimų prekių bei laiku nesugebėdavo pasiūlyti alternatyvų. Tačiau idėjų, kaip privilioti klientus į paprastas parduotuvės, vis dar yra. Jos kyla ne tik prekybininkų, bet ir technologijų gamintojų galvose. Pavyzdžiui, šių metų rugsėjo mėnesį Berlyne vykusioje IFA parodoje viena daugiausiai susidomėjimo sulaukusių idėjų buvo išmanių vaizdo stendų inkorporavimas į apsipirkimo procesą.

Šiandien technologijos jau pasiekė tą lygį, kai audiovizualinė medžiaga gali būti pritaikyta individualiai pagal kiekvieno pirkėjo poreikius. Pasiūlydama prie išsirinktos prekės derančius rūbus, demonstruodama supratimą bei reaguodama į kliento pasirinkimus, tokia sistema kuria prekės ženklo lojalumą bei teigiamus įspūdžius apsiperkant“ – apie naująsias inovacijas pasakojo „Samsung Electronics Baltics“ pardavimų verslo klientams vadovas Romualdas Broniukaitis.

Elektronikos milžinės „Samsung“ nupieštą apsipirkimo viziją galima nupasakoti įsivaizduojamu apsipirkimu: du žmonės įeina į drabužių parduotuvę, prie įėjimo jie nuskanuoja savo telefoną ir prisijungia prie parduotuvės tinklo. Taip klientai mato visą parduotuvės asortimentą  bei informaciją, kur galima rasti dominančias prekės. Be to, aplink pirkėjus esantys reklaminiai stendai keičiasi priklausomai nuo juos dominančių daiktų – parodo, kokia palaidinė tinka prie pasirinktų kelnių. O išsirinkus norimą prekę bei jos dydį, atėjus prie kasos ji jau yra supakuota ir parengta išsinešti.

Efektyvesnis erdvių išnaudojimas

Tobulėjant technologijoms atsiranda galimybė pasitelkti anksčiau marketingo tikslais nenaudotas erdves. Bene svarbiausia drabužių parduotuvės dalis, kuri iki šiol buvo lyg pamiršta – persirengimo kambariai. Juose veidrodžius pakeitus išmaniaisiais ekranais, pirkėjui ir pardavėjui atsiveria naujos galimybės.

Kaip pavyzdį, kur galima išvysti tokią interaktyvią parduotuvę, R. Broniukaitis paminėjo „Nike“ parduotuvę garsiame Berlyno prekybos centre „Bikini Berlin“. Šioje parduotuvėje klientai gali ne tik virtualiai derinti drabužius, bet ir pasijusti futbolo žvaigžde. Apsirengus mėgstamo futbolininko marškinėlius, persirengimo kabinoje esantys ekranai pirkėją perkelia į sirgalių pripildytą futbolo stadioną, kuriame jis gali spirti kamuolį, atlikti perdavimą ar įmušti įvartį. Visa tai skatina klientų lojalumą parduotuvei bei pardavimų augimą.

Be to, išmaniajame veidrodiniame ekrane, besimatuojant drabužius, galima gauti pasiūlymus, kokie drabužiai tiktų prie jau pasirinktų prekių, taip pat matyti, ar parduotuvėje yra kito dydžio ar kitos spalvos modeliai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

PVM sąskaitas faktūras teikti bus paprasčiau

Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos (VMI) informuoja, kad verslo atstovai jau gali duomenis į i.SAF teikti pasinaudodami žiniatinklio paslauga, t. y. automatiškai perduodant registrus į VMI. skaityti »

Vilius Juzikis paskirtas į SEB banko valdybą

SEB banko Stebėtojų taryba banko valdybos nariu ir Verslo bankininkystės tarnybos direktoriumi paskyrė Vilių Juzikį. skaityti »

Europos socialinis fondas švenčia 60-metį

Kovo 25-ąją savo 60-metį kartu su visa Europa švęs ir Europos socialinis fondas (ESF) – seniausias Europos Sąjungos fondas. Šio fondo jubiliejų mini ir Europos socialinio fondo agentūra (ESFA), kuri nuo 2004 metų rūpinasi ESF investicijomis Lietuvoje. skaityti »

Finansų ministro susitikime su EIB prezidentu – tolimesnio bendradarbiavimo perspektyvos

Finansų ministras Vilius Šapoka Briuselyje (Belgija) su Europos investicijų banko (EIB) prezidentu Werneriu Hoyeriu aptarė šio banko ir Europos strateginių investicijų fondo (EFSI) Lietuvoje įgyvendinamus projektus bei tolesnio bendradarbiavimo perspektyvas. skaityti »

Vilnius skaičiuoja jau 630 savivaldos metų

Kovo 22 d. sukanka 630 metų, kai Vilnius gavo Magdeburgo savivaldos teisę ir pradėjo skaičiuoti savo, kaip tikro miesto, istoriją. skaityti »

Įmonių darbuotojų kompetencijai didinti ir kvalifikacijai tobulinti – 10 mln. eurų ES investicijų

Ūkio ministerija skelbia pirmąjį kvietimą pasinaudoti galimybe įgyvendinti projektus pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos (ES) investicijų priemonę „Kompetencijų vaučeris“. skaityti »

Vidutinis darbo užmokestis kils daugiau nei kainos

Įvertinęs nuosekliai didėjantį ūkio aktyvumą šalyje ir gerėjančią Lietuvos gamintojų padėtį svarbiose užsienio rinkose, Lietuvos bankas prognozuoja, kad mūsų ekonomika šiemet augs 2,6, o kitąmet jos augimo tempas padidės iki 2,8 proc. skaityti »

Vilniaus Lukiškių aikštėje nutarta pastatyti Vyčio paminklą

Lukiškių aikštės Vilniuje sutvarkymo ir paminklo joje pastatymo klausimas sprendžiamas jau beveik dvidešimt metų. skaityti »

Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondas kviečia teikti paraiškas trečiajam turui

Praėjusiais metais Skaitmeninių naujienų iniciatyvos inovacijų fondas (angl. Digital News Initiative Innovation Fund), iš 150 mln. eurų, skirtų paremti Europos naujienų industrijos inovacijomis pagrįstus projektus, skyrė 51 tūkst. eurų 252-iems ambicingiems skaitmeninės žiniasklaidos projektams 27-iose šalyse. skaityti »

Ūkio ministerijoje buvo diskutuojama apie atsakingo verslo principus

Ūkio ministerijoje trečiadienį vyko renginys „Atsakingo verslo praktiniai aspektai ir nacionaliniai koordinaciniai centrai“, kuriame buvo supažindinama su Lietuvos nacionalinio koordinacinio centro ir kitų valstybių centrų veikla bei aptariama socialinė verslo atsakomybė Lietuvoje. skaityti »