Prisivilioti klientus padeda inovatyvios idėjos

Publikuota: 2015 m. gruodžio 18 d. penktadienis

Kaip visuomet prieš šventes prekybinininkai tikisi suaktyvėjusių srautų parduotuvėse bei prekybos centruose. Tačiau vis daugiau žmonių atsisuka ir į internetinę prekybą, kurios reklamos galimybės platesnės ir suteikia daugiau progų išsiskirti bei pritraukti pirkėją. Dėl šios priežasties tradicinių parduotuvių atstovams tenka ieškoti naujų būdų, kaip išsiskirti iš minios bei prisivilioti klientus į savo parduotuves.

Dėmesiui pritraukti – naujos idėjos

„Šiais metais „Samsung“ vykdytoje apklausoje apie pirkėjų lūkesčius apsiperkant, buvo pastebėta, jog 39 proc. pirkėjų apsipirkinėjimą parduotuvėse iškeitė į apsipirkinėjimą internete. To priežastis – parduotuvės reikiamu metu neturėdavo norimų prekių bei laiku nesugebėdavo pasiūlyti alternatyvų. Tačiau idėjų, kaip privilioti klientus į paprastas parduotuvės, vis dar yra. Jos kyla ne tik prekybininkų, bet ir technologijų gamintojų galvose. Pavyzdžiui, šių metų rugsėjo mėnesį Berlyne vykusioje IFA parodoje viena daugiausiai susidomėjimo sulaukusių idėjų buvo išmanių vaizdo stendų inkorporavimas į apsipirkimo procesą.

Šiandien technologijos jau pasiekė tą lygį, kai audiovizualinė medžiaga gali būti pritaikyta individualiai pagal kiekvieno pirkėjo poreikius. Pasiūlydama prie išsirinktos prekės derančius rūbus, demonstruodama supratimą bei reaguodama į kliento pasirinkimus, tokia sistema kuria prekės ženklo lojalumą bei teigiamus įspūdžius apsiperkant“ – apie naująsias inovacijas pasakojo „Samsung Electronics Baltics“ pardavimų verslo klientams vadovas Romualdas Broniukaitis.

Elektronikos milžinės „Samsung“ nupieštą apsipirkimo viziją galima nupasakoti įsivaizduojamu apsipirkimu: du žmonės įeina į drabužių parduotuvę, prie įėjimo jie nuskanuoja savo telefoną ir prisijungia prie parduotuvės tinklo. Taip klientai mato visą parduotuvės asortimentą  bei informaciją, kur galima rasti dominančias prekės. Be to, aplink pirkėjus esantys reklaminiai stendai keičiasi priklausomai nuo juos dominančių daiktų – parodo, kokia palaidinė tinka prie pasirinktų kelnių. O išsirinkus norimą prekę bei jos dydį, atėjus prie kasos ji jau yra supakuota ir parengta išsinešti.

Efektyvesnis erdvių išnaudojimas

Tobulėjant technologijoms atsiranda galimybė pasitelkti anksčiau marketingo tikslais nenaudotas erdves. Bene svarbiausia drabužių parduotuvės dalis, kuri iki šiol buvo lyg pamiršta – persirengimo kambariai. Juose veidrodžius pakeitus išmaniaisiais ekranais, pirkėjui ir pardavėjui atsiveria naujos galimybės.

Kaip pavyzdį, kur galima išvysti tokią interaktyvią parduotuvę, R. Broniukaitis paminėjo „Nike“ parduotuvę garsiame Berlyno prekybos centre „Bikini Berlin“. Šioje parduotuvėje klientai gali ne tik virtualiai derinti drabužius, bet ir pasijusti futbolo žvaigžde. Apsirengus mėgstamo futbolininko marškinėlius, persirengimo kabinoje esantys ekranai pirkėją perkelia į sirgalių pripildytą futbolo stadioną, kuriame jis gali spirti kamuolį, atlikti perdavimą ar įmušti įvartį. Visa tai skatina klientų lojalumą parduotuvei bei pardavimų augimą.

Be to, išmaniajame veidrodiniame ekrane, besimatuojant drabužius, galima gauti pasiūlymus, kokie drabužiai tiktų prie jau pasirinktų prekių, taip pat matyti, ar parduotuvėje yra kito dydžio ar kitos spalvos modeliai.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »