Subtilus „eBay“ žaidimizacijos būdas

Publikuota: 2013 m. spalio 13 d. sekmadienis

Įsukančiame marketingo pasaulyje žaidimizacija tapo vienu labiausiai efektyvių ir pelningų metodų, naudojamų šiandien. Prekių vardų populiarinimas, išnaudojant žaidimizacijos technikas, įtraukia ir pačius pirkėjus, padarydamas juos ilgalaikiais klientais, ištikimais tai prekei. Kol vienos įmonės/organizacijos dar tik mėgina įdarbinti žaidimizacijos metodus savo naudai, kitos jau seniai įdiegė jos technikas ir naudojasi gaunamais privalumais.

Viena iš kompanijų, kuri sėkmingai naudoja žaidimizaciją jau keletą metų yra „eBay“ – numeris vienas internetinių aukcionų pasaulyje. Su savo labai veiksminga kainų siūlymo sistema (angl. bidding) ji sukūrė tam tikrą pirkimo–pardavimo žaidimą. Varžymasis yra vienas pagrindinių dalykų „eBay“, kadangi dalyviai stengiasi pralenkti kitus oponentus pasiūlydami savo kainą ir įsigyti prekę už jiems prieinamą kainą. Dalyvaujantys jau yra užprogramuoti siekti geriausio rezultato ir varžytis iki galo. Geriausias žaidėjas tas, kuris spėja pasiūlyti didžiausią kainą ir laimi aukcioną. Toks varžymasis ir dalyvių kainos kėlimo procesas pasirodė labai pelningas pačiam „eBay“.

Iš tikrųjų yra galimybių susirasti internete norimą įsigyti daiktą galbūt netgi pigiau arba atlikti pirkimą per kitokią programėlę, tačiau „eBay“ aukciono platforma jau įrodė, kad yra labai patogi, naudinga ir patinkanti daugumai žmonių.

„eBay“ žaidimizacijos strategija taip pat apdovanoja pardavėjus. Tie, kurie pardavinėja savo prekes per „eBay“ kaip apdovanojimą gauna pirkėjų atsiliepimus (angl. feedback). Spalvotų žvaigždučių sistema, paremta teigiamų atsiliepimų surinkimu, motyvuoja pardavėjus pardavinėti kokybiškas prekes, laiku jas išsiųsti ir suteikti kuo geriausią ir greitą aptarnavimą, vien dėl to, kad gautų teigiamus atsiliepimus iš pirkėjų. Kuo daugiau teigiamų atsiliepimų pardavėjas sulaukia, tuo aukštesnėje „eBay“ reitingavimo sistemos pozicijoje jis atsiduria. Aukštas reitingas, teigiami atsiliepimai yra investicija į kitų klientų pritraukimą, kadangi pardavėjas atrodo patikimas, jei tiek daug klientų jį teigiamai įvertino.

Iš tikrųjų „eBay“ žaidimizacijos naudojimas, kaip priemonė kurti verslą, yra vienas anksčiausių marketingo istorijoje. Pirkėjai ne tik gali nusipirkti prekę, bet jie dar turi ją ir laimėti. „eBay“ požiūris į elektroninę komerciją padarė revoliuciją apsipirkinėjimo internetinėje erdvėje, kaip ir žaidimizacija pradeda reformas versle, švietime ir daugelyje kitų sričių.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha