D. Pavalkis: valstybės paslapties statusas saugo egzaminų skaidrumą, bet prevenciją stiprinti reikia

Publikuota: 2014 m. rugpjūčio 20 d. trečiadienis

Švietimo ir mokslo ministras D. Pavalkis įpareigojo Nacionalinį egzaminų centrą peržiūrėti su egzaminų užduočių rengėjais, recenzentais, vertintojais pasirašomas sutartis bei darbo tvarkas ir griežtinti atranką.

„Brandos egzaminų užduočiai suteiktas valstybės paslapties statusas, kai už užduoties nutekinimą gresia baudžiamoji atsakomybė, saugo egzaminų skaidrumą, tačiau būtina išvengti bet kokių mėginimų pasinaudoti turima slapta informacija,“ – sako D. Pavalkis.

Pasak ministro, egzaminų saugumo sistema suveikė, jau pačią pirmą dieną pažeidėjas buvo nušalintas nuo pareigų.

Egzaminų užduotis rengiantys, jas recenzuojantys ir darbus vertinantys pedagogai pasirašo konfidencialumo pasižadėjimus, jie neturi teisės korepetitoriauti.

Ministras egzaminų užduoties apsaugos stiprinimo priemones žada aptarti su Policijos departamento atstovais.

Švietimo ir mokslo ministerija informuoja, kad tiriamas kiekvienas skundas dėl brandos egzaminų. Įtarimų kelianti informacija perduodama policijai. Iki šiol nebuvo pasitvirtinęs nė vienas įtarimas dėl egzaminų užduočių neleistino panaudojimo.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »